o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

sobota, 7 stycznia 2017

PIERWSZE FOTOWYZWANIE :)

Bawię się nadal z Agatką w Kreatywnym Bazarku w fotowyzwanie:)
Pierwsze tematy to :
1/ZIMA
2/NA PARAPECIE
3/BIAŁE
Pierwszy raz miałam problem z wyborem jednego zdjęcia na wyzwanie,ale Agatka przyjmuje więcej zdjęć więc wysłałam wszystkie:)
A oto moja interpretacja:
1/ZIMA:
2/NA PARAPECIE:
3/BIAŁE:

Trzymajcie się cieplutko:)
U mnie -19st:))





Free background from VintageMadeForYou

42 komentarze:

  1. ojoj pięknie trzyma ta zima super zdjątka wiadomo Franio najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woww!!!Przepiękne zdjęcia:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. oj były wtedy lawendokosy były:)))

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, Bożenko - jak zawsze u Ciebie :)
    A u mnie tylko -5 stopni, na zachodzie Polski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podeślę Ci moje już teraz -20,a ma być -25:))

      Usuń
  5. Jesteś moim wzorem do przyjmowania wyzwań, ja nie dałabym rady tyle co TY jak nie fotograficzne, to szyciowe, to książkowe to hafciarskie, kobieto, jesteś tytanem pracy ;)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja uwielbiam ciągle coś robić,więc to dla mnie sama przyjemność:)))

      Usuń
  6. Bożenko dajesz radę ze wszystkim. Świetne zdjęcia, szczególnie "na parapecie", choć "białe"też piękne......i zima też, hehe. U nas było ok. -24 rano, teraz jest "ciepełko" bo tylko -12. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Wandeczko:)u nas też coraz zimniej:)

      Usuń
  7. Świetne interpretacje tematów :) U mnie tylko -10! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:))-10 to było u nas około południa jak świeciło słońce:))

      Usuń
  8. A gratidão é a memória do coração!
    Obrigada querida, pela sua amizade sempre tão amável, fico
    feliz em saber que em algum lugar desse mundo você existe. e
    agradeço a Deus por sua atenção carinhosa!
    Muitíssimo obrigada por compartilhar comigo os 04 anos do blog
    Algodão Tão Doce!!!!!!!
    Um big abraço, Marie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrigado pelas palavras gentis Marie

      Usuń
  9. Zdjęcia piękne u mnie też mroźno i mnóstwo śniegu napadało, brr wolę wiosnę. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne fotki. Całuski i najlepszości na Nowy Rok ślę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bożenko! Zdjęcia Śliczne i aż tyle, A ja jeszcze się zastanawiam bo pomysłu nie mam a Ty masz już gotowe- Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja większość zdjęć robię wtedy,gdy coś wpadnie mi w oko i chowam sobie w zakładce -zdjęcia-a potem wyszukuję to co potrzebuję i pasuje do tematu,no chyba,że np jest temat zima i akurat jest zima to idę ją sfotografować :))pozdrawiam Krysiu:))

      Usuń
  12. O to Wam trochę przymroziło, nieźle :) Zdjęcia świetne wszystkie a to z lawendą na oknie jakie super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdybyś mieszkała bliżej, mianowałabym Cię swoim " Nadwornym fotografem ", masz to oko, a i tak Franio wymiata ...
    Uściski :)
    Ps. U mnie w nocy było - 22, pewnie przy gruncie więcej,bo to miejsce osłonięte i na piętrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow!dziękuję za zaufanie:)))u nas mróz dalej trzyma:))

      Usuń
  14. Piękne zdjęcia, ale, że już masz hiacynty?

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia zrobiłaś, a tak dorodnej lawendy dawno nie widziałam. :) Życzę Ci wszystkiego dobrego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i wzajemnie życzenia dla Ciebie:)

      Usuń
  16. dla mnie też Franio najpiękniejszy :)
    Bożenko pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego w 2017 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne zdjęcia zrobiłaś i jaki przekrój pogodowy ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak chciałam,żeby nie sama zima:))

      Usuń
  18. Zdjęcia są po prostu świetne.
    Będę trzymała kciuki za powodzenie w wyzwaniu.
    I życzę wszytskiego najlepszego w NOwym Roku.
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna zima i niezłe towarzystwo u Ciebie na parapecie :o), fajne studium białego . Ala

    OdpowiedzUsuń