o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

wtorek, 27 grudnia 2016

GARŚĆ WSPOMNIEŃ:))))

To już?tak szybko?
To jeszcze garść wspomnień,czyli troszkę świątecznych dekoracji:))
Jestem zadowolona z wyboru koloru świątecznych dekoracji:))było tak spokojnie:))
Już bez słów ,tylko zdjęcia:)))
Pozdrawiam Was cieplutko:))
Życzę miłych dni:))




Free background from VintageMadeForYou

49 komentarzy:

  1. Tak, to już :-). Były sobie święta, ale nastrój jeszcze pozostał.
    Pięknie i przytulnie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i u nas jeszcze nastrój pozostał i chciała bym żeby został na cały rok:)))

      Usuń
  2. Pieknie Bożenko u Ciebie. Ściana z Twoimi haftami jest niesamowita, wszystko tak ślicznie dobrane, stonowane. Baaaaaaaaaaaaaardzo mi się u Ciebie podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem z niej prawie zadowolona:))))haha:)))
      dziękuję:)

      Usuń
  3. Pięknie u ciebie. Śliczne dekoracje. Szkoda, ze święta tak szybko mijają i nie da się zachować ich na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całe szczęście ,że niektóre dekoracje ponadczasowe:)))to może troszkę zostanie do wiosny:))

      Usuń
  4. Bardzo elegancko. Pozdrawiam Bożenko.

    OdpowiedzUsuń
  5. i fajnie bez czerwieni tez można świętować:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można:)i powiem szczerze,że czułam się lepiej:)))

      Usuń
  6. Piękne , klimatyczne dekoracje , lubię biel na Święta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafty robią wrażenie Bożenko:) Niech klimat świąteczny pozostanie jak najdłużej.Wszystkiego co Najlepsze w Nowym Roku. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)Tobie również życzę samych pięknych chwil:)

      Usuń
  8. Piękny Świąteczny klimat w jasnych kolorkach, uroczo i nastrojowo to wszystko wygląda. U mnie nieco ciemniejsze kolorki :) pozdrawiam ciepło i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, klimatycznie, delikatnie. Piękne dekoracje, a najbardziej spodobał mi się haft z napisem, może dlatego, że po polsku. Święta zleciały, teraz jeszcze Nowy Rok powitamy.........i byle do.....wiosny. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona Twoim "kominkiem" :) Cała reszta piękna i ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobiliśmy go sami z moim M i też go lubię:)))

      Usuń
  11. Prawdziwe ciepło bije z tych Twoich zdjęć:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna atmosfera w Twoim domku, Bożenko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bożenko ale masz ślicznie w domu! mogę tam zamieszkać? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Te święta mają to do siebie, że długo się trzyma ozdoby więc i nastrój też dłużej trwa.... Ślicznie zdjęcia Bożenko, tak miło sie je oglądało, tylko że dla mnie było ich stanowczo za mało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było więcej ale bardzo nieudanych:)
      dziękuję Lideczko:))

      Usuń
  15. Zdjęcia mówią więcej niż tysiąc słów! Pięknie urządziłaś swoje miejsce. Jest bardzo klimatycznie i "ciepło"

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie. Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękną dekorację zrobiłaś!:) A tymczasem: niech się spełnią świąteczne życzenia - te łatwe i trudne do spełnienia. Niech się spełnią te duże i te małe, te mówione głośno lub wcale. Niech się spełnią wszystkie one krok po kroku, tego Ci życzę w Nowym Roku.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Promyczku:))Tobie również samych pięknych chwil:)))

      Usuń
  18. Bożenko! Przecudny Miałaś wystrój, Uwielbiam Biały kolor Ja białą to miałam tylko zastawę, Bardzo Pięknie się paraduje ta twoja dekoracja , A ta ścianka z tymi Ramkami Po prostu Zachwyca- Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie powiem,że jestem z niej dumna:)))
      Pozdrawiam Krysiu:)))

      Usuń
  19. Pięknie, nastrojowo, zwiewnie i z duuużym dodatkiem serca. To właśnie cała Ty i to zawsze widać w Twoich dekoracjach :))) Życzę wielu wspaniałych dni w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Moja:))dziękuje:))
      również życzę duuużo radości:))))

      Usuń