o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

FOTOWYZWANIE -SIERPIEŃ:)

Mam zaległości w fotowyzwaniach,a raczej i prezentacji na blogu,bo zdjęcia udało mi się wysłać do Agatki o czasie:))
To może zacznę od II fotowyzwania sierpniowego:)
Tematem jest:PARK,POMNIK,JEZIORO.
PARK:)
Tu małe wyjaśnienie,przechodzę koło maleńkiego skwerku zwanym parkiem przy studni Luschiki,zatrzymuję się i ktoś mnie woła.Rozglądam się,nikogo nie widzę,i znowu..haha,teraz wiem,że to ten kocurek mnie zapraszał do parku,jak wyciągnęła rękę to spojrzał nieufnie,ucho obcięte,ale jak stanęłamżeby zrobić zdjęcie to ocierał się o moje nogi ,wskoczył na ławkę i zapozował:)))poza konkursem jego zdjęcie:))
a jak ruszyłam do domu to szedł za mną i odprowadził mnie do początku osiedla:))
POMNIK:)
Pomników w moim mieście jest kilka,jeden najdumniejszy w parku Mickiewicza:))ale ja Wam postanowiłam pokazać ten "pomnik".Stoi na tyłach Miejskiego Ratusza w parku a ja go nazwałam-pomnikiem ludzi stających na głowie w walce z urzędami!:)
JEZIORO:)
Jest to panorama jeziora Resko w Dźwirzynie:)Piękne jezioro,świetnie zagospodarowane,a ja lubiłam tam przesiadywać na ławeczce i delektować się ciszą:)
to są zdjęcia na II fotowyzwanie sierpniowe:)
A teraz zaległości z pierwszego fotowyzwania:)Tematy wymysliłam sobie sama ,że tak powiem,bo Agatka poleca nam do zdjęć podać również propozycje tematów
i te są wymyślone przeze mnie:)RZEKA,PNĄCZE,KAMIEŃ
RZEKA:)
To górska rzeka w Wapienicy:)i to zdjęcie zostało wyróżnione przez Agatkę:))
PNĄCZE:)
Pnącze w Krakowie:)
KAMIEŃ:)
Kamień z wawelskiego muru :))
Tak się wywiązałam z sierpniowych wyzwań fotograficznych:))
teraz jeszcze zdjęcia dla Misiowego Zakątka u Lidzi:))ale Lidzia wymyśliła dla nas wiersz?prozę?myślę i chwilowo nie mam pojęcia jak się do tego zabrać:))
pozdrawiam Was cieplutko:))


















Free background from VintageMadeForYou

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz Bożenko, sądzę że to całkiem fajny pomysł z tymi wyzwaniami zdjęciowymi. Dzięki temu podzieliłaś się z nami ciekawymi miejscami - aż musiałam sprawdzić co to ta studnia Luschki :-)
    Nazwa dla pomnika mnie rozśmieszyła.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studnię Luschiki wybudowano w 1895 roku jako zbiornik wyrównujący ciśnienie wody.Do studni doprowadzano wodę rurociągiem z Wapienicy skąd spływała grawitacyjnie do miejskiej sieci wodociągowej:))))

      Usuń
  3. Świetnie się wywiązałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalny i ciekawy pomysł z wyzwaniami fotograficznymi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te wyzwania zdjęciowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko! Najpierw gratulację za rzekę bo została wyróżniona, Zdjęcia na drugą polowę sierpnia zrobiłaś wspaniałe. Ja do Agatki też już mam zdjęcia wysłane A z Lidzią mam tak samo Jak Ty siedzę i kombinuję co by tu wysłać, Bo sam wierszyk jest ładny ale do sfotografowania jest trudny - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Bożenko te Twoje zdjęcia, są świetne. A i z moi wierszem świetnie sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia z ciekawego miejsca :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, Bożenko!
    Górska rzeka jest moim nr 1 :)
    Pozdrowionka ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :) Rzeka jest rewelacyjna! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednym z wielu Twoich talentów jest umiejętność fotografowania. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia. Wśród tych urzekła mnie rzeka, a zastanowił kamień, z powodu - kiedy byłaś w Krakowie ?
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w lipcu,na zaproszenie koleżanki:)))

      Usuń
    2. No to łobuz jesteś, na przyszłość do K. mam niecałe pół godziny pociągiem ...

      Usuń
  12. Piekne zdjecia..podziwiam .)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ujęcia. Pomnik na głowie z zabawnym opisem 😉

    OdpowiedzUsuń