o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

sobota, 19 lutego 2011

WORECZEK NA BIELIZNĘ I PRODUKTY UBOCZNE WIĘKSZEGO DEKUPAŻU:)

Uszyłam swój pierwszy woreczek na bieliznę:)Worek jest z prawdziwego lnu,ozdobiony haftem krzyżykowym-przebiśniegi i koronką bawełnianą.W myśl zasady ,że eleganckiej bielizny nie przystoi wozic w podróż w reklamówkach z TESCO:))))pierwsze koty za płoty:))będą następne woreczki:)Ten dziś pójdzie w prezencie imieninowo-urodzinkowym :))właśnie z elegancką bielizną:))Zapytacie komu kupiłam rzecz tak osobistą jak bieliznę:)))ano mojej ukochanej bratowej:)))znamy się ponad 30 lat,więc mogłam sobie pozwolic na taki intymny prezent:)))))


Oczywiście mój wierny towarzysz :)))




Woreczek ma kryte szwy,żeby się nie "siepał" jak to nazwała jedna z blogowych koleżanek:))Haft krzyżykowy-przebiśniegi,bo pasował do surowej faktury lnu.


Przy okazji większego dekupażu powstają rzeczy mniejsze ,żeby zagospodarowac czas w którym częśc większa schnie.Tu powstała kolekcja klamerek,które posłużą jako dopinki do prezentów.A na zdjęciach oczywiście mój nieodstąpiony pomocnik,zaległ na serwetkach:)..a spróbuj go z nich zdjąc:))))nie ma takiej opcji:)))




Klamerki:)


Metalowe pudełeczka na herbatę i nożyki do masła:)




Free background from VintageMadeForYou

8 komentarzy:

  1. Wszystko piękne Bożenko ale woreczek po prostu cudny...masz rację...nie wypada...muszę też coś uszyć....pozdrawiam i miłego weekendu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne to wszystko Bozenko!!! a woreczek na pewno sie spodoba:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności.A już klamerki mnie oszołomiły.Nie pomyślałabym,że i na tym można robić decu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Same slicznosci:)))klamerki sa boskie:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent:)niezależnie od tego co w nim będzie przechowywane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Decupage tak pięknie Ci wychodzi jak haftowanie ;)
    Śliczności Bożenko nam pokazałaś a Bratowa będzie pewnie zachwycona :)
    Kocurek jak zwykle wspaniale komponuje się w Twoją twórczość on sam przecież jest niezłym
    arcydziełem;)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  7. Bratowa zachwycona:))))pozdrawiam wszystkie osoby mnie odwiedzające i zostawiające miłe komentarze:)))

    OdpowiedzUsuń