o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

piątek, 22 września 2023

CZAS DYNI

Jestem ,ale nadal walczę z dodawaniem zdjęć.Ewidentnie sprzęty moje sie nie lubią bo sie po prostu nie widzą:)))albo udają:))to telefon nie widzi komputera to znowu komputer nie widzi telefonu i weź tu z nimi pracuj:)te parę zdjęć dodałam z telefonu i jesli uda mi sie nim pisać posty to obiecuję ,że będę częściej:)))
Free background from VintageMadeForYou
Zaczął się czas dekoracji z dynią w roli głównej. To i u mnie sie pojawiły.Te maleństwa białe dzięki naszej blogowej koleżance Lucynce. Dziękuję, idealnie się wpasowały. Pozdrawiam Was cieplutko . Dziękuję, że o mnie pamiętacie.

21 komentarzy:

  1. Możesz na telefonie sobie otworzyć pocztę mailową i wysłać zdjęcia jako załączniki w mailu. A maila odbierzesz sobie na komputerze i problem z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe dekoracje Bożenko, pięknie wykorzystałaś białe świeczniki. Miałam podobny problem jak Ty, gdy zrobiłam wszystkie aktualizacje w telefonie to kłopot znikł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Próbuję, nie poddaję się

      Usuń
  3. Bożenko, cieszę się że jesteś i że znów mogę podziwiać Twoje piękne dekoracje! Fajne miejsce znalazłaś dla dyniek Baby boo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kompozycje z dynią.w roli głównej:) Powoli czas przygotowywać jesienne dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko, stworzyłaś przepiękne kompozycje z dyniami w roli głównej!
    Wspaniale zdobią wnętrza wprowadzając subtelne, jesienne akcenty ;-))
    Pozdrawiam najcieplej!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dyniowe kompozycje stworzyłaś! Ja jeszcze się przed dyniami bronię, bo wierzę że lato jakieś grosze jeszcze wtrąci, a dynia kojarzy mi się już z pełną jesienią, która na dobre przepędziła letnie uroki.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się tak wrzosy bardzo kojarzą z jesienią:))))

      Usuń
  7. Przepiękne dekoracje z dynią w roli głównej. Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne dekoracje!! Biała dynia jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne dekoracje jesienne. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia widać bardzo dobrze! Dekoracje jak zwykle u Ciebie - śliczne, klimatyczne! Te dynie są takie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam dynię w kuchni i jako dekorację:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń