o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

piątek, 3 marca 2017

POST OPTYMISTYCZNY:)))

BUKIET SOBIE ZROBIŁAM..
SERCE PO ZIMIE ODMROZIŁAM:)))
Jak tam u Was?wiosnę widać?
u mnie pięknie świeci słoneczko,kwiatów mi się chce:)
Na szczęście pojawiły się w sprzedaży pierwsze bratki,a jak są one to widać,że wiosna tuż tuż:))
Ale ,że ja niecierpliwa jestem w tym oczekiwaniu to sobie wyhaftowałam bukiet bratków:)))
Zawisł sobie na mojej niebieskiej ścianie,nawet się tam idealnie wpasował:))bo i kolor bratki mają niebieski:))
I tak od razu mi lepiej jak się bratki pojawiły:))
Pozdrawiam Was cieplutko i wiosennie:))
PS:bardzo,bardzo dziękuję Wam za tyle pięknych i ciepłych słów dal mojego stadka kurczaków:)))




Free background from VintageMadeForYou

82 komentarze:

  1. bardzo czekamy na wiosnę ,ależ super wyszły jak żywe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny bratkowy bukiet! Rzeczywiście pasuje Ci idealnie! Tylko podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne bratki i cudowna ścianka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny hafcik. I obłędna ściana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne bratki! To "twarzy" im w błękicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe bratki i jeszcze te kolorki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby jak najwięcej takich pozytywnych i optymistycznych postów !
    Bratki ładnie wkomponowały się w całość ... mnie też się chce wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudowne! Jak żywe! Pięknie i z klimatem! Pozdrawiam serdecznie i słonecznie -Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożenko piękny ten hafcik, lubię bratki .
    Pozdrawiamm

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorki jeszcze mroźne-zimowe; ale kwiaty już bardzo wiosenne! Ślicznie się obrazek wpasował;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne bratki, aż się uśmiech na gębę pcha :-)))) A wiosnę widać, u mnie w ogrodzie przebiśniegi kwitną :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie pod blokiem też kwitną przebiśniegi:)

      Usuń
  12. Bożenko przecudne kwiatki - są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje serducho też rozmroził. Śliczne :) Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bosz... ja pomyślałam o Poście (w sensie Wielkim) Śliczne kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny ten obrazek, bratki przecudne idealnie wpasowały się na ścianę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż niebo się uśmiecha :) Przecudne bratki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hafcik z bratkami jest uroczy. Bratki to takie miłe kwiatki. I bardzo mi się spodobały Twoje ramki. Ta w kształcie domku i ta nad nią są super. Tez bym mogła takie mieć...
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne macoszki do Twojej niebieskiej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha:)już wiem,że gdzieniegdzie nazywają się macoszki:))))

      Usuń
  19. u mnie cisza, ale u Mamy pojawiły sie połacie śnieżynek ;)
    dzisiaj jednak Twoje haftowane bratki wygrywają- są piękne:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i u nas pod blokiem kwitną całe chmary przebiśniegów:))widok po zimie cieszy oczy:))

      Usuń
  20. Kocham bratki, od razu czuć ,że wiosna się pojawiła :-)
    Pozdrawiam wiosennie !

    OdpowiedzUsuń
  21. Bożenko, piękne bratki wyhaftowałaś. Ja też już wypatruję wiosny-przebiśniegi kwitną w ogródku, inne kwiatki też już z ziemi zaczynają "wyglądać"... Ale niektórzy jeszcze bardzo dziś potrzebują zimy i śniegu: żeby przebiec 50 km! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem:))))a ja myślałam,że on się już odbył:)))

      Usuń
  22. Cudny jest ten haft:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje bratki są prześliczne Bożenko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny bukiecik sobie zrobiłaś Bożenko. U mnie chyba też tak wiosennie się robi......przynajmniej w domu. Pomalowałam regał i bawię się w "dyplomatyczne podchody", muszę przekonać męża do faktu, że remont pokoju i przedpokoju jest KONIECZNY.......łatwo nie jest, hehe. Pozdrawiam Cię gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mojemu co pół roku przypominam ,że czas na remont:)))))łatwo nie jest:)chyba zacznę sama,tylko wiesz,pokaż że potrafisz to masz z głowy:)))

      Usuń
  25. Można by podziwiać i podziwiać Twoją ścianę;) Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  26. Bożenko!Przepiękny hafcik, To prawda jak w domu są kwiatki jest zaraz weselej, Ja mam w domu Przebiśniegi w doniczce. Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt,że dom bez kwiatów jest jakiś pusty:))

      Usuń
  27. Serce topnieje na taki piękny widok :) Śliczne bratki. W obu wersjach.

    OdpowiedzUsuń
  28. U Ciebie robi sie tez wiosennie..sliczne kwiaty, cudowne krzyzyki.Jak zawsze.)Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje bratki, jak żywe ...cudne są !
    Niebieska ściana ...? Hmm...dobrze wiedzieć Bożenko (hihi) :)))
    Nie Ty jedna za kwiatami tęsknisz. Słoneczka i kolorów strasznie mi brak. Ja wczoraj do domu z pękiem tulipanów wróciłam i wiesz co, też humorek mnie się poprawił !
    Jeszcze troszku musimy wytrzymać, jeszcze troszku i kwiatami ogrody się zapełnią.
    Serdeczności ślę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam taką cichą nadzieję,że zima już nie wróci:)))ale ciągle mnie straszą ,że to jeszcze nie koniec:)))

      Usuń
  30. Ach jak ja chcę już wiosnę... a u nas dziś nawet deszczyk trochę popadał i wiatr mocny i zimny wiał... Ale dzięki Tobie Bożenko, Twojemu ślicznemu hafcikowi i cudownym bratkom od razu człowiekowi cieplej na duszy sie zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniała ściana z hafcikami. I te piękne niebieskości. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe kwiaty, wiosna u Ciebie Bożenko już zawitała ,piękny haft pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne bratki!!! Ja zawsze sadzę je na wiosnę w ogródku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja sadzę je wiosną i czekam teraz na te miniaturowe:)))

      Usuń
  34. Delikatne jak powiew wiosny są Twoje bratki,zachwycające:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja wypatruję jej. Już nieśmiało krokusy wychodzą z ziemi w naszym ogrodzie ale niestety leje od 3tygodni, śnieg roztopione jeszcze jakoś wsiąkł a reszta wody z opadów stoi w ogrodzie. Boję się o roślinki bo studzienki drenazowe nie dały rady. Taka to u mnie trudna wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne kwiaty - masz swoją własną wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepięknie Bożenko

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  38. Zachwycająca kolekcja...nie dość,że tworzysz piękne hafty to jeszcze potrafisz je tak wspaniale pokazać i wyeksponować:)
    Mistrzostwo :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo miło się czyta takie słowa:)))
      uściski:))

      Usuń
  39. Prześliczny hafcik! Delikatny jak mgiełka. Pieknie wyglada aranażacja z prawdziwym bratkiem. Powinnaś jeszcze mieć filiżankę z bratkiem, tak jak w innych kolekcjach:) Cudności, cudności!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie!dlaczego nie mam filiżanki w bratki?:))))

      Usuń