o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

czwartek, 6 kwietnia 2023

WESOŁYCH ŚWIĄT:)

NIECH GŁĘBOKIE PRZEŻYCIE RADOŚCI WIELKANOCNEJ,OBFITUJĄCEJ W NADZIEJĘ NIEBA,UMOCNI W CODZIENNOŚCI I POMOŻE BYĆ ŚWIADKIEM ZMARTWYCHWSTAŁEGO W ŚWIECIE.
A już było tak pięknie a tu z powrotem zima:)
Posadziłam kwiatki na balkonie i tylko patrze jak przysypuje je śnieg.A nawet udało mi sie zebrac parę fiołków do sałatki:)
Czy jeszcze się bawicie w dekupażowanie?Moja przyjaciółka wróciła do zabawy i zrobiła dla mnie jajo:))
Powoli dekoruję dom kwiatami:)
No i oczywiście poduszkami:)))
Powiem Wam ,że trudno sie wraca do pisania po roku:)Jeśli chcecie prowadzic bloga to starajcie się nie robic takich dużych przerw:)Bardzo mi miło,że w ogóle ktoś tu jeszcze zagląda i zostawia dobre słowo.Ja jestem częściej na instagramie enasboz. Pozdrawiam Was cieplutko:)))Do poczytania:))
Free background from VintageMadeForYou

11 komentarzy:

  1. Kocham Twój wystrój domu, jest tak piękny, że oczy mega radośnie patrzą. :))) Wszystko jest piękne, takie inne, mega mi się podoba. :) Cieszę się, że piszesz, cieszę się, że tu jesteś. Jaki masz Instagram, też mam insta to mogłybyśmy mieć częstszy kontakt. :) Życzę Ci cudownych dni. No i jakby co, to u mnie też śnieżnie, ważne, by w sercach było ciepło i tego nam życzę. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko, pięknie udekorowałaś swój domek - kocham wszystkie Twoje dekoracje! Życzymy Wam świąt pełnych nadziei, rodzinnego ciepła i miłości :) I kibicuję Ci mocno, żeby udał Ci się blogowy powrót, bo Twój blog jest inspirującym miejscem :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ubrałaś dom na święta. W swoim też mam niebiesko i wróciłam do dekupażu w tym roku, bo szkoda mi było niewykorzystanych papierów ryżowych. Dobrze, że wróciłaś na bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękne dekoracje zrobiłaś:)))nawet mamy taki sam kominek:)))

      Usuń
  4. Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie posiadam IG, ale tu do Ciebie zaglądam z przyjemnością :-))
    Na świąteczny czas życzę radości, spokoju, odpoczynku oraz rodzinnego ciepła i miłych spotkań przy wielkanocnym stole!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie miałaś wystrojony dom. Niestety brak systematyczności we wszystkim jest szkodliwy. Wiem to po sobie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam po świętach .
    Śliczne niebieskosci

    OdpowiedzUsuń