o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

poniedziałek, 23 sierpnia 2021

BOLESŁAWIECKIE ŚWIĘTO CERAMIKI:))))

Ciekawi jesteście gdzie tym razem mnie zaniosło?
Jak zwykle dostaję linka i dziecko pyta-mamuś jest impreza co ty na to?A ja na to -jedziemy:)))
Bolesławiec ceramiką stoi.Nie ma chyba osoby ,która się nie zetknęła w swoim życiu z jakimś naczyniem z Bolesławca:)Od kilku lat miasto świętuje dzień ceramiki,bo dzięki niej żyje i ma się całkiem dobrze.Samo miasto jest bardzo ładne:)
To tak w pigułce:)my zaczęliśmy naszą przygodę od...targu staroci,bo jak się okazało trwał w czasie święta.Zakupiłam parę drobnostek.Potem poszliśmy na stragany z porcelaną:))Szczerze,jak zresztą chyba wiecie ceramika bolesławicka jest baaardzo droga.Jednak można było znaleźć stoiska gdzie była w drugim gatunku troszkę tańsza.Ale co się napatrzyłam to moje:))
Świętu towarzyszyły występy.Zawsze był to przemarsz "glinoludów",czyli ludzie się przebierali na biało,smarowali gliną i przechodzili ulicami miasta:)W tym roku z tego zrezygnowano,ale była grupa kobiet przebrana i pomalowana ,która tańczyła zumbę:))
Panie malowały ciało tzw bodypainting(nie wiem czy tak się to pisze)
No ale ,że było tak niesamowicie dużo ludzi to nie byliśmy do końca imprez.A ja jakbym z tamtąd nie wyjechała to straciła bym całą kasę:)))Nie da się nic nie kupić:))))Super wycieczka.Pozdrawiam Was cieplutko:)))mam nadzieję,że nie macie dość moich podróży,bo jeszcze parę fajnych miejsc odwiedziłam:)))
Free background from VintageMadeForYou

29 komentarzy:

  1. Piękna ta bolesławiecka ceramika, ale nardzo podobało mi się też miasto. Z przyjemnością tam wrócę, jeśli tylko będzie okazja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, ale wkradł się błąd, literówka. Miało być bardzo nie nardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wiesz uwielbiam takie relacje. Widać na zdjęciach atmosferę, a miasto mnie zainteresowało. Trzeba się będzie wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaplanowałam sobie wizytę w Bolesławcu na niedzielę, a potem tak wyszło, że nie udało się pojechać, czego żałuję bardzo 😞. No cóż, za rok będzie kolejna okazja, ale już nie zaplanuję wyjazdu na ostatni dzień imprezy 😉.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Cię nosi Bożenko, ze wschodu na zachód Polski! W Bolesławcu byliśmy w zeszłym roku i w sklepie firmowym dostałam oczopląsu, bo nie myślałam że jest aż tyle różnych wzorów!!! Oczywiście mój zachwyt tą piękną ceramiką, który trwał już od jakiegoś czasu, musiał się zmaterializować... W tym roku do Bolesławca nie dotarliśmy, ale w Świeradowie znaleźliśmy sklep, gdzie wybór tej ceramiki był ogromny i mogliśmy ją podziwiać do woli :) Pozdrawiamy serdecznie z deszczowego Jaworza :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Total podróżniczka, ale nie, nie mam dość. :) Posty są bardzo ciekawe. Boskie rzeczy, boskie. Na bank bym coś kupiła, bo inaczej się nie da. hehe Ba, ja już se niektóre rzeczy u siebie wyobraziłam, już ustawiłam na miejsce. hehehe  No co mi se tam pomarzyć. Pięknie mi się czyta, że dziecko, mówi o imprezie i w mig ma w Tobie towarzyszkę, jesteś wspaniała!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest piękna,ale ja wolę jednak moją porcelanę transferową:)))chociaż też się nie oparłam:))

      Usuń
  7. Koleżanka była w tym samym czasie tam i kupiła przecudnej urody zegar z kotami. Normalnie zazdrość aż mnie bierze :) Super miałyście wycieczkę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    Ps. A pochwalisz się co kupiłaś z porcelany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,jak dotrze do domku,na razie jest we Wrocławiu:))

      Usuń
  8. No to byłaś w swoim żywiole.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie fajnie drogo ale z magią miasteczko :)
    byłam tez ,,,pod urokiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podesłałam Ci linka ,że może skorzystasz:)))

      Usuń
  10. Och, ile piękności pokazałaś! Ceramika z Bolesławca jest niepowtarzalna, baaaaardzo mi się podoba i marzę o niej. A czy pokażesz, co kupiłaś? Jestem bardzo ciekawa :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna wycieczka na super imprezę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj muszę się tam wybrać. Dziękuję za piękną wycieczkę! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wycieczka , ja też zapewne wróciłbym z pustymi portfelem. Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞💗💗

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał ale cuda oj nie sposób sie niektórym rzeczą oprzeć :)
    coś wspaniałego

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda ze,tak drogo no ale takie cuda cene swoja maja. Racja ze nie da sie przejsc kolo takich rzeczy przejsc obojetnie. Cudowna ceramika, jak marzenie. Lubie takie swieta.

    OdpowiedzUsuń