o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

czwartek, 26 lipca 2012

LAWENDA C.D.:))))

Jakiś czas temu poprosiłam koleżankę która haftuje RR o wzór na dzbanuszek i filiżankę.Dostałam go na pocztę i jakiś czas się przeleżał aż chciałam go wypróbować.Hafcik jest słodki ale nie bardzo wiedziałam co z nim zrobić,więc zrobiłam "wafelek"tzn:dwa kartoniki obszyte materiałem i haftem i sklejone razem,jeszcze miała być mała koronka naokoło,ale się rozpędziłam i wyszła duża koronka i teraz nie wiem co z tym zrobić:)))))
Lawendowe zasłonki i reszta dodatków z materiału w lawendę:))



Tyle udało mi się wyhaftować na wakacjach:)))

A tu się pochwalę :))pracą mojego dziecka.Dwa prezenty-jeden różany a drugi lawendowy.W różanym była herbaciarka w róże,woreczek haftowany przez nią z ciasteczkami różanymi,świecznik odlew gipsowy róża malowany:)))W lawendzie było to samo tylko lawendowe:)))


Dodałam jeszcze parę zdjęć z szycia.Mam problem z internetem:))))Okazało się ,że poprzednie galerie zjadły mi cały limit:)))Muszę ograniczyć dodawanie zdjęć:)))Ale nie wiem czy mi się to uda:)))))))))))))Chyba raczej dokupię jakieś giga:)))))No bo jak tu się ograniczać:)))Dziękuję za miłe komentarze :))Pozdrawiam cieplutko:))))


Free background from VintageMadeForYou

17 komentarzy:

  1. Ach u Ciebie jak zawsze cudownie:) Śliczne hafty!

    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ! I jaka zdolna latorośl!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lawenda króluje na blogach :) Śliczne lawendowe dodatki, przeurocze lawendowo-różane prezenty od dziecka a "wakacyjny" haf....ehhh...dla mnie najpiękniejszy!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczniutkie dekoracje lawendowe, delikatne, lekke, cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam lawende i same u Ciebie cudeńka Bożenko....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. To się nazywa zdolna latorośl. Gratuluję Wam obu pasji i zapału do upiększania świata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ zdolna córcia:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to mówią: "Jaka natka - taka skórka,jaka matka - taka córka". Obie jesteście zdolne i kreatywne. Pozdrawiam
    Ps. Ja na urlopie miałam ambitne plany, ale na planach się skończyło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście lawenda króluje.Ale jak może być inaczej, skoro jest tak urocza:)))Na "wafelek" na pewno przyjdzie pomysł:) Hafcik wakacyjny, uroczy.
    No a zdolnościami córki chwal się ile tylko można.Pogratulować zostaje tak ślicznych prac.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wafelek zpomysłował się sam:))bo tak usztywniłam koronkę ,że stoi na sztaludze:)))))Zawsze chciałam,żeby moje córki coś ze mną działały,ale żadna jakoś nie była zainteresowana:)))aż do niedawna:)))teraz Ania połknęła bakcyla haftu krzyżykowego,a Paolka szycia:))))Obie zdolne:)))tylko mnie jakoś moje przydasie topnieją :)))))))))))))))))))

      Usuń
  10. Z wafelka możesz zrobić pokrywkę na pudełko ,..
    Woreczki przesłodkie , świetny pomysł ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu:)))z wafelka wyszedł obrazek:)))))bo tak usztywniłam koronkę ,że po prostu stoi:))))))i postawiłam na małej sztaludze:)))))

      Usuń