o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

wtorek, 8 stycznia 2019

DZIĘKUJĘ:)

Święta,święta i po....
Czy Wam też jest tak trudno się postawić do pionu,czyli podjąć jakieś działania?:)))
Bo mnie bardzo:))
Zanim wpadnę jednak w rytm nowego roku chciałam Wam bardzo serdecznie podziękować za wszystkie Wasze wyrazy sympatii:)
Przede wszystkim Uli z bloga -kulskowo kolorowo niteczkowo i nie tylko..
Uleńka wie,że mam fizia na punkcie książek kucharskich i dodatkowo takie mi przysłała:)a ten stosik pod kartką to wszystkie kartki jakie mi do tej pory Ula przysłała:))bo ja wszystkie Wasze kartki zbieram:)przecież to są małe dzieła sztuki:)))wciąż myślę nad albumem z nimi,ale jak na razie musiałam przełożyć je do większego pudła bo się w szufladzie przestały mieścić:))
Kolejne prezenty przyleciały do mnie od Justynki-z bloga przez krótką chwilę:)
i od kolejnej Justynki-hafty Tiny który Wam już pokazywałam:))
Dziękuję również Lidzi z bloga Misiowy zakątek i jej mamie Krysi z bloga -w moim kąciku:))
też się zebrał już pokaźny stosik:)))
Reni z bloga -to co mam w głowie:)
Dzięki Reni mogłam do Was posłać parę pięknych kartek ,którymi mnie poratowała:))dziękuję Kochana:))
Moja Janeczka-z bloga Janeczkowo:))cudna dusza która robi takie piękne rzeczy że nieustannie się zachwycam:))a w szczególności frywolitką:)))
I Magdalenka z bloga Nitki Ariadny:)))
Od Magdzi i Janeczki też pokaźne stosiki kartek ..a co jedna to piękniejsza:))Ależ Wy jesteście zdolne moje kochane koleżanki:)))
Bratce,JadwidzeW,Weronice z dzieciaczkami:))
I wszystkim koleżankom które przysłały życzenia wirtualnie:))
Dziękuję za to ,że jesteście:))i że fajnie tak z Wami spędzać tutaj czas:)
Pozdrawiam Was cieplutko z zasypanego śniegiem Podbeskidzia:))))













Free background from VintageMadeForYou

27 komentarzy:

  1. Ale piękne kartki Bożenuś dostałaś, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że piękne:))te z ludzikami słodkie i takie inne niż inne:))))))

      Usuń
  2. Bożenko! Cudowne karteczki dostałaś , Widzę że na mojej karteczce odkleiły Ci się złote rameczki - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki dotarły do Ciebie Bożenko, bardzo sympatyczny gest ze strony blogowych koleżanek.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne karteczki o prezenty otrzymałaś :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie nawet łatwo poszło, bo w gruncie rzeczy lubię swoją codzienność, nawet jak od czasu do czasu mnie przytłacza. W Nowy Rok weszłam z dobrym humorem. Na zimę staram się nie zwracać uwagi, jeszcze mi nie dopiekła. Oby jak najszybciej zleciały te dwa miesiące!
    Pozdrawiam ciepło i również życzę wspaniałego Nowego Roku:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie trochę zasypało,a ja taki niedźwiadek jestem i najlepiej mi teraz w "gawrze":))hah

      Usuń
  6. U Was tam piękna zima, moja Alutka szaleje na nartach:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak,co dosypie to roztopi,ale w górach leży :-)

      Usuń
  7. i w tym roku nie zawiodę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki od przezdolnych koleżanek zawsze cieszą! Przepiękne prezenty.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożenko same cuda dostałaś. Z sercem robione i z serca dane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne kartki dostałaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wyrazy pamięci:) Bożenko wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bożenko, ja się cieszę, że już po świętach, bo już się zaczynałam plątać w tych kolejnych "poniedziałkach"........a tu środa akurat, albo czwartek........i znowu niedziela, hehe. Na razie nie potrafię się za nic konstruktywnego zabrać......choć w myślach ciągle od jutra. Zima to też "nie moja" pora roku, brakuje mi słońca i zieleni......ale jakoś trzeba to wytrzymać, fajnie że są książki, to nie zapadam jak miś w drzemkę. Wszystkie karteczki śliczne, tak jak i inne dodatki do tych kartek. Bardzo zdolne masz koleżanki. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki, też mam hopla na punkcie kartek i znaczków 😉 choć znaczki kiedyś to prawie nałogowo zbierałam, teraz mnirj,ale jak się trafia takie jakich nie ma to chowam😁😉
    Bożenko, życzę Ci w Nowym Roczku zdrowia i dużo tak pięknych prac jak dotąd. No i ciągłości w blogowaniu😉 bo u mnie to różnie bywa, a ciągle sobie obiecuję😁
    Miłego dnia i serdeczne pozdrowienia!!! 🌸🌷🌹💓

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że mi fajne posty uciekały :D
    Śliczne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne stosiki...
    Niezwykle miłe gesty móc komuś podarować odrobinę serca w takiej karteczce z życzeniami...mam wrażenie, że dzięki blogom ta tradycja ożyła :) :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń