o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

wtorek, 24 kwietnia 2018

DOOKOŁA ŚWIATA-JAPONIA

Kolejny miesiąc i kolejna podróż dookoła świata z Kasią:)))Tym razem Japonia.
A jak Japonia to gejsza:)
Nie wiem czy zauważyłyście,ale moja podróż z Kasią jest właściwie o kobietach i powinna nosić tytuł "Kobieta dookoła świata". Pisałam już,że mam plan co do tego haftu i właśnie udało mi się wyhaftować mapę świata:)
Chorągiewki państw których hafty już powstały nakleiłam na szpileczki.
Tak wygląda cały haft który do tej pory powstał,jeszcze osiem haftów przede mną:)Trzymajcie kciuki ,żeby mi się nie odechciało:))))Tym które powiedzą co wspólnego z kobietą ma serce USA,otóż zza serca wychodzi troszkę Statuy Wolności a jak wiadomo statua jest kobietą:)))haha taki żarcik:)))
Pozdrawiam Was cieplutko:)))





Free background from VintageMadeForYou

22 komentarze:

  1. Śliczny wzorek gejszy!
    Całość wygląda super i jestem ciekawa, jaki masz plan ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieta dookoła świata, to bardzo fajna interpretacja tematu, tak trzymaj:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna interpretacja tematu! Całość prezentuje się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Calos wyglada fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super hafcik, ale całość - rewelacja! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowe to podróżowanie z igłą po świecie :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. w swoim życiu dwa razy haftowałam już "japonki", Twoja praca jest bardzo ciekawa! z niecierpliwościa oczekuję na ciąg dalszy

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za całość przedsięwzięcia :-) Już jest bardzo ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ta japoneczka, a i pomysł z tymi kobietkami masz bardzo ciekawy. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kopernik też była kobietą, więc przy Statui (dziwna odmiana) bym się nawet nie zająknęła :-) Piękna Japonka, cudny cały haft. Nie może Ci się odechcieć bo ja trzymam kciuki za powodzenie damskiej akcji :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki:) Nie możesz przestać, bo Twoje założenie jest bardzo ciekawe i chętnie zobaczę następne kobietki:) Mapa super. Bożenko jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bożenko! Śliczna jest ta gejsza, A mapa świata Rewelacyjna - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany Bożenko, ale super to razem wygląda, jeszcze ta mapa i te chorągiewki, świetny pomysł. Trzymam kciuki żebyś to dokończyła bo ja chcę zobaczyć efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo konsekwentnie i ślicznie! Tak trzymaj!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo pomysłowe, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł z tym haftowanym podróżowaniem po świecie :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness <3

    OdpowiedzUsuń