o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

piątek, 16 lutego 2018

WYNIK CANDY:))

Dziś na szybkości podaję Wam wyniki mojego candy:)
Nie użyłam maszyny losującej,tylko łapkę mojego M:)))
a cukierki wylosowała:)))
Renia:)))
Dziękuję Wam za udział :)przepraszam,że nie mogę obdarować więcej osób,ale obiecuję ,że to nie koniec,że niedługo znowu coś wymyślę:))))
Reniu,a do Ciebie zaraz napiszę parę słów:)))
pozdrawiam Was cieplutko:)))






Free background from VintageMadeForYou

18 komentarzy:

  1. dziekuję to ja ja :)
    Bożenko dziękuję ci za te piekności a mężowi łąpkę też ucałuj:)
    ściskam i ciesze się ogromnie bo wiesz że dzbanuszki Twoje uwielbiam będę miała dwa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję Reni wygranej:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sakreble, zaklęłam szpetnie ;)
    Gratuluję Rani :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja zazdroszczę Reni tak szczerze po ludzku........szczęściara pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko! Dziękuję za zabawę, A Reni Gratuluję - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Reni :) Dziękuję Bożenko za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje Reniu! Pozdrawiam i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.

    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń