o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

niedziela, 18 lutego 2018

TACA?:))

Odrzuciło mnie od igły:(
Normalnie nie mogę się przymusić ,a na tamborku haft z cyklu dookoła świata:(
Ale,że nie mogę nic nie robić,dziergam i maluję.Maluję szkło ,nie na szkle tylko szkło na niebiesko:)kiedyś Wam pokażę,ale jeszcze jestem w trakcie:)dekupażuję karafkę i wydziergałam sobie tacę:)
Taca z wiatraczkiem na mój komplecik stołowy,czyli cukiernica,świecznik i wazonik:))
Niebieska ściana nie wzięła się z nikąd:)uwielbiam niebieską porcelankę transferową:)przeważnie kupuję za grosze na starociach:)parę perełek udało mi się kupić,a tak wygląda moja kolekcja-zbieranina:))
No i nie mogło zabraknąć doniczek z motywem wiatraczka:))
Tak sobie dekoruję moje małe M4:)))
Pozdrawiam Was cieplutko:))u nas zima na całego:)))









Free background from VintageMadeForYou

59 komentarzy:

  1. Bożenko, Ty dekorujesz swoje M, ja na razie wymyślam co mogę zrobić w swoim M. Tacka cud miód, taka delikatna jakby z cienkiej porcelany zrobiona. Twoje niebieskości też piękne. Mój mąż dzisiaj straszył zimą, ale cały dzień pięknie było, sucho i słonecznie.......i tak mogłoby być aż do wiosny, hehe. Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko, cudnie sobie dekorujesz to swoje mieszkanko. Piękna kolekcja porcelany, a do tego wszystko ślicznie dopasowane, kolorki ścian, poduszek czy tacki, która jest prześliczna!!! A co do igły to Ci się nie dziwię, ja od kilku dni siedzę i haftuję do późna w nocy byle tylko zdążyć ze wszystkimi zabawami :) teraz właśnie zrobiłam sobie chwilę przerwy od igły na przejrzenie blogów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam obawy kiedy mi się będzie chciało:))już sobie obiecałam,że nie zapiszę się na kolejną zabawę a tu koleżanki kuszą:))))

      Usuń
  3. Nic nie dzieje się bez przyczyny - może odrzucenie od igły jest po to Abyś mogła wykorzystać swój potencjał gdzie indziej? :) Zresztą widać wyniki... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale genialnie wyglada ta facka, czym ja usztywniłas? Super pomysł! My stawiamy na ceramikę boleslawca tez jest w niebieskosciach, fajny jest kontrast z białym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usztywniałam ją lukrem, ale kupię wikol i zrobię ją na wikolu :))Bolesławiec jest bardzo drogi:)ja kupuję za grosze:))niemniej bardzo mi się podoba ceramika bolesławska:))

      Usuń
  5. Wszystko i tak piękne wyszła. Taca jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna taca, Bożenko!
    Wspaniale prezentują się Twoje niebieskości :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bożenko! Pierwszy raz widzę tackę szydełkową, Ale zauroczyła mnie od razu, Jest przeurocza, Twoje niebieskości już nie raz podziwiałam, Wyglądają bosko, Ja kiedyś też miałam kuchnię na biało niebiesko,teraz mam już inny kolor - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja kuchnia jest lawendowa,ale skłaniam się do niebieskiej coraz bardziej:))))

      Usuń
  8. ale masz tam ślicznie w swoim królestwie:)
    śliczności na stole:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu też się ktoś przysłużył:)))buziaczki:)))

      Usuń
  9. Piękna kolekcja
    Taca też ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja porcelany wcale nie taka mała. Prezentuje się pięknie.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale włączył mi się tryb zbieracza i jak oglądam na pintereście przeróżne piękności transferowe to aż się wszystkiego chce:)))

      Usuń
  11. super kolekcję uzbierałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, cudowne te błękity u ciebie :) Lubię konsekwencję, kiedy wszystko do siebie pasuje, nawet taca do serwisu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja też lubię konsekwencję w kolorach:)))dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  13. Ja zamiast w telewizor patrzyłabym w tę zastawę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna taca i aranżacja niebieskiego kącika. Zgromadziłaś ciekawą porcelanę. A mnie ciągnie do igiełki . Do kartkowania mniej. Pozdrawiam. U nas piękny słoneczny dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może wena wróci:)na razie nic mi się nie chce:))

      Usuń
  15. Piękna jest ta taca :) Pasuje do tego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolekcję już miałam okazję podziwiać. Teraz jeszcze pomysłowa taca do niej dołączyła! Cieplutkie zimowe pozdrowienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. kolekcje podziwiam, ja jakoś skoncentrowałam sie na metalu:)
    taca bardzo fajnie dopełnia całości,pięknie to wszystko razem wygląda:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przechodziłam fazę metalu również,ale dla mnie jakiś taki za zimny był:)chociaż elementy srebrne czasem lądują i u mnie:))wszak kobieta zmienną jest:)

      Usuń
  18. Śliczna taca :) Pięknie u Ciebie - lubię takie klimaty!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)))ja się bardzo dobrze czuję w takich klimatach:)))

      Usuń
  19. Calkiem pokazna, niebieska kolekcje zebralas. Wszystko bardzo dobrze wyglada. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystko takie ładniutkie, czyściutkie...a ja... hm... wszystko mam w marzeniach ale jakoś nie mogę się za nie zabrać praktycznie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze ,że marzysz:))kiedyś się spełni:))

      Usuń
  21. Tacka bardzo pomysłowa . Piękną kolekcję masz tej niesamowitej porcelany. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:))bardzo lubię ten rodzaj porcelanki:))

      Usuń
  22. Wspaniała jest ta Twoja niebieska kolekcja:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny pomysł na tacę:) Podziwiam jak wszystkie wiatraczki stanowią całość:) Zresztą cała kolekcja imponująca:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachwycam się Twoją niebieską kolekcją. Ja mam różową i zieloną, a widziałąm jeszcze taką w dziwnym odcieniu zielono-niebieskim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie urzekła niebieska i teraz jak idę na jakieś starocie to mam wyostrzony wzrok na niebieski:))))

      Usuń
  25. Bożenko, przepiękną masz niebieską kolekcję, ależ uzbierałaś tych perełek <3
    Super pomysł na tacę, wygląda pięknie :D
    Pozdrawiam ciepło, Agenss :D

    OdpowiedzUsuń
  26. podziwiam zbiór, również taka porcelana bardzo mi się podoba! taca jest niezwykła, świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny pokój Bożenko. Porcelana niebieska świetnie się prezentuje w tym białym kredensie. Bardzo podoba mi się cała aranżacja pokoju i taca na stole. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  28. wow !!! it really beautiful so much.i like your good idea Thanks for the inspiration!

    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń
  29. Paryż jest moim ulubionym miastem i tamten haft jest dla mnie nr 1, ale Twoja haftowana interpretacja Rzymu też bardzo mi się podoba. Cieplutko pozdrawiam w ten mroźny czas :)))

    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń