o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

piątek, 17 listopada 2017

ZMIANA KODU:))))

Dziś przychodzę do Was z podziękowaniami za ogrom pięknych życzeń urodzinowych:)
Niestety czas nie stoi w miejscu,a licznik przeskakuje stanowczo za szybko:)ale przecież nie tylko mnie:)Wam również:)
Moje kochane blogowe przyjaciółki nie zapomniały o mnie i dostałam sporo pięknych prezentów :))
Teraz się będę chwaliła:)))
od Janeczki :))
od Lideczki:))
Lidzia w tym roku nauczyła się razem z Ranya szydełka tunezyjskiego:)i ta poduszka jest właśnie zrobiona tym wzorem:))Jest piękna i jestem z Lidzi bardzo dumna:))zdolna osóbka:)))
Lucynka-moja nauczycielka dekupażu:))
od Krysi:)
Od Eluni:)
od Iwonki:)

BARDZO,BARDZO WAM WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ:))))
A na zakończenie jeszcze muszę się Wam pochwalić prezentem od dziecka:))
tak,tak,krosno hafciarskie:)))będzie się działo:))))kolejne moje marzenie się spełniło w tym roku:)
Mam rok spełnionych marzeń:))))
Pozdrawiam Was cieplutko:)))i jeszcze raz bardzo dziękuję za Wasze piękne życzenia i ogrom pozytywnej energii płynący od Was:)))





Free background from VintageMadeForYou

57 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego (spóźnione) :)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Moc życzeń z głębi serca ślę dla Ciebie, niech w każdym następnym roku spełniają się Twoje marzenia tak jak w tym. Upominki piękne dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty!
    Dołączam do życzeń, wszystkiego, co najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione ale jak najlepsze i najszczersze życzenia... Oby kolejne marzenia również się spełniły...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego a prezenty wspaniałe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najlepsze i co sobie zamarzysz Bożenko

    OdpowiedzUsuń
  7. Bożenuś jeszcze raz wszystkiego co najlepsze. Mimo, że cyferki z przodu (czy z tyłu)nam się zmieniają, to najważniejsze, abyśmy zawsze były młode duchem :)
    A prezenty dostałaś cudne. Buziam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bożenko ten licznik leci dalej :) samych pięknych dni Ci życzę :)
    córcia się spisała kocha mamunię:)
    buziaki raz jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożenko! Wszystkiego Najlepszego, Zdrowia i Samych Szczęśliwych chwil, A prezenty Cudowne dostałaś - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrówka i dużo czasu na przyjemności Bożenko. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dołączam się do życzeń...Wszystkiego dobrego i pomyślnego:)
    Prezenty piękne.... życzę również dużo weny i cierpliwości na krośnie.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały wiek i teraz to już tylko można oddać się twórczości. Wspaniałych chwil życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Bożenko przyjmij (spóźnione, ale szczere) życzenia urodzinowe, samych cudownych i słonecznych dni, bez trosk, ale za to z pełną głową projektów.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego! Piękne prezenty dostałaś, a to ciasto wygląda bardzo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam wybrakowany kalendarz, kolejne święto nie zaznaczone, koniecznie muszę go reklamować 😉 Lekko spóźnione, ale z serca płynące życzenia, zdrówka i niech się spełniają marzenia, a Ty pozostań sobą, bo przy tak doskonałym obiekcie, nie wolno nic zmieniać, co najwyżej można by pomajstrować conieco w tej maszynie, co te kody z przodu zmienia, tylko że to jakieś perpetum mobile, czy jakoś tak i do mechanika nijak się nie da tego cholerstwa zaciągnąć. Urodzinowe Buziaczki 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty chociaż masz wybrakowany:)ja to już w ogóle nie pamiętam o datach:))dziękuję za życzenia:)

      Usuń
  17. Bożenko i ode mnie przyjmij szczere choć spóźnione życzenia :).
    Dużo, dużo zdrówka, spełnienia kolejnych marzeń, pięknych haftów na krośnie i, to o czym marzy każda z nas żeby doba była ciut dłuższa :).

    Dostałaś piękne prezenty :).

    Bożenko wkradł Ci się hyba mały błąd, bo ja nie mam nic wspólnego z szydełkiem tunezyjskim ... Chyba, że są dwie raeszki ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację:)przepraszam:)chodziło o Ranya:)juź poprawiłam:))dziękuję

      Usuń
  18. Wspaniałe prezenty! Wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prezenty dostałaś:))Wszystkiego najlepszego!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja przyłączam się do wszystkich dobrych życzeń! wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super. wszystkiego najlepszego. Zdrówka, zdrówka !!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego, spełnienia najskrytszych marzeń!!!!
    Wspaniałe prezenty!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też tak mam. I uważam, że to najpiękniejszy czas w życiu. Nic nie muszę a wszystko mogę. Wszystkiego najlepszego!!! Prezenty piękne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Najlpeszego , sliczne prezenty , a kto by tam się wiekiem przejmował ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oby w kolejnych latach nie było inaczej - samych spełnionych marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdrówka i wielu oryginalnych pomysłów i aby ciągle chciało sie dokonywać czego nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepraszam. Umknęły mi urodziny. Dołączam więc najpiękniejsze życzenia- spełnienia marzeń. A prezenty sa piękne !

    OdpowiedzUsuń
  28. Och Kochana ! życzę dużo cudownych chwil pełnych twórczych pomysłów! Niech zawsze towarzyszy Ci wena i radość :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Och Bożenko, same najlepsze myśli wysyłam do Ciebie! Masz rok spełnionych marzeń, a ja Ci życzę aby każdy rok właśnie taki był!
    Podusię oglądałam u Lidzi. Piękne prezenty, no i to krosno... Będzie ciekawie:)
    Buziaki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)ja Tobie również wysyłam najlepsze myśli:)))zdrówka życze:)

      Usuń