o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

piątek, 22 września 2017

POWROTY NIE SĄ ŁATWE:)

Szczególnie jak nie wyciągałam swoich papierków i serwetek już dawno,a pogoda za oknem sprzyja raczej takim klimatom:))
Książka ,kawa,ciasteczko i światło świecy to jest to czego najbardziej teraz chcę:))
No ale, ile można leniuchować?.....no można..ale szkoda tak leżeć odłogiem:)))
Wróciłam więc do dekupażu:)i dziś pokażę Wam jeden z kompletów które zrobiłam:))
Świecznik serduszko robiłam sama z gipsu,potem pomalowałam i dodałam fiołki:)
Serducho i pudełko na przykład na szydełka:)))
Przyda się na prezent bo niedługo będzie mi ich potrzeba troszkę:)same imprezy się szykują:))
Mam nadzieję ,że się spodoba:)a Wam się podoba?:))
Pozdrawiam cieplutko i nie dajcie się jesiennej depresji:)))







Free background from VintageMadeForYou

26 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik!!! Fiołki bardzo lubię, zwłaszcza ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak sobie myślę, że ja uwielbiam każdą pogodę. Kiedy jest lato mogę nosić ukochane sandały i sukienki na ramiączkach, a kiedy jest jesienna plucha a w domu ciepło, to właśnie tworzyć najbardziej chcę, czytać książki i myśleć o zbliżających się świętach.
    Powrót do dekupażu jak widzę udany :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszło :) Serduszko z gipsu idealne, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No a jakże się mają nie podobać ! :) W kolorach wielce zasłużonych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podoba , bardzo fajny zestaw piękny ten świecznik, a pudełeczka lubię w każdej postaci.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie u Ciebie 💟😘🌸 ja też wróciłam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały powrót, pudełeczko świetne........na depresje mam ogród,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Powrót w pięknym stylu :) Cudowny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie - tego jak widać się nie zapomina :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie wróciłąś na dobre tory :)
    będą zadowoleni obdarowani...ja tez dawno nic z decu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że piękna wiosna do Ciebie zawitała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja leniuchuję i się dołuję z tego powodu........i nadal leniuchuję. Jak jeszcze trochę popada, to w depresję wpadnę........Piękny komplecik zrobiłaś, ktoś się bardzo ucieszy z takiego upominku. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplecik. Delikatny w kolorach i motyw sliczny. Sama zrobiłaś serduszko! Dla chcącego nie ma nic trudnego:) Komplet idealny na prezent, na pewno osoba obdarowana będzie szczśliwa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne. A serduszko cudowne.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Komplecik jest po prostu przeuroczy! Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Leniuchować z książką to zawsze jest fajnie,ale to co zrobiłaś jest fajniejsze :D
    Bardzo przypadł mi do gustu ten komplecik,
    bo uwielbiam fiołki :)
    Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny komplecik i bardzo mi się podoba:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy komplecik wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bożenko! Przeuroczy Komplecik! I jeszcze w moim kolorze - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne!!!
    Ja jakś czas temu zrobiłam dekupażowe zapasy i teraz muszę się do pracy zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fiołkowy komplet jest prześliczny, na pewno ucieszy obdarowaną osobę:-)
    Ja w taką pogodę podpalam świeczkę pod kominkiem, zakrapiam olejkiem cynamonowym i od razu robi się cieplej i przytulniej:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny komplet, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń