o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

wtorek, 25 lipca 2017

NIEBIESKA ŚCIANA I COŚ:)))

Często pytacie mnie jak zagospodarowuję swoje hafty.Kiedyś różowe róże,a teraz od ponad roku moja ściana w dużym pokoju szumnie zwanym salonem zmieniła kolor z różowego na niebieski:)))teraz cała prezentuje się tak:
Myślę,że oprócz małych maleńkich zmian taka już pozostanie,tym bardziej ,że ramki są przyklejone taśmami dwustronnymi:)
Ciekawe byłyście również jak zagospodaruję maki :))
całkiem banalnie,po prostu dostały ładną białą rameczkę:))
wakacje sprzyjają spotkaniom i ja miałam takie:))moje ulubione kuzynki przyjechały mnie odwiedzić i idealnie maczki wpasowały się na prezent-pamiątkę naszego spotkania:)))
każda z nich coś małego dostała:)mam nadzieję,że będą mnie miło wspominały:)))
uwierzycie ,że zakwitły mi szafirki?teraz w lipcu:))obok lawendy i petunii:)))
A w kwestii prac ręcznych siedzę w tajnym hafcie:))pokażę jak skończę i pójdzie w dobre ręce:)))
Hafty wpasowały się również w hand made przez cały rok:)))
Pozdrawiam Was cieplutko:)))czy ktoś widział lato????






Free background from VintageMadeForYou

43 komentarze:

  1. Pięknie udekorowana ściana. Bardzo podobają mi się te owalne rameczki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie:)
    no lato jest tylko w kalendarzu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow, zazdroszczę takiej ścianki, piękna:-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie eksponujesz swoje hafciarskie prace. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja widziałam lato, jak wróciłam w ubiegłym tygodniu do Polski przez trzy dni... a teraz już jesień ... zimno i deszcz pada... Piękna niebieska ściana :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ścianka wygląda imponująco. Wszystkie hafty śliczne, same w sobie i w oprawie, takie delikatne. Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ściana jest śliczna;) Pięknie oprawiasz swoje hafty;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyeksponowane hafty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ta ściana z haftami. ..wygląda cudownie. Makami jestem oczarowana. ..kuzynki z pewnością są zadowolone:-)
    A lato....ja tez szukam lata....u nas od wczoraj pada...zimno...wietrznie. ...no tak to może być na jesień ale nie w lipcu. Składam veto na taką pogodę. ...
    Uściski:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna ściana!!! W takim pokoju to sama przyjemność posiedzieć przy kawce:)
    Kuzynki także obdarowałaś pięknymi haftami:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam za całokształt, a najbardziej za odwagę i wizję, która pozwoliła Ci na umieszczenie obok siebie tylu kształtów i motywów i uzyskanie takiego efektu, jesteś niesamowita :)
    Uściski :)
    Ps.Lato jest u mnie, bierz je sobie, bo ja już mam dość, jestem zimnolubem, a tu się żar z nieba leje, no może poza dzisiejszym dniem...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja widziałam lato, gdy byłam u moich Rodziców to nie było czym oddychać, tak gorąco i duszno było...
    Świetną masz tą ścianę Bożenko, a właśnie się zastanawiałam na co je wieszasz, a Ty mi chwilę potem sama napisałaś że na taśmę :) Maki cudnie oprawione :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo, bardzo elegancka stylistyka. Kolor ścian wydobywa piękno obrazów, które dodatkowo podkreślają stylowe ramy. Oprawione robótki są tak piękne, , że spokojnie można eksponować w muzeum dziedzictwa narodowego dla dziewiarek. Pięknie ! Serdecznie pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bożenko! Przecudną masz ta ścianę, Uwielbiam białe ramki i dlatego podoba mi się podwójnie - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne praca + ciekawa oprawa = zachwycająca dekoracja salonu!
    Tymi szafirkami to mnie zaskoczyłaś...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudowna ścianka! Zachwycająca:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No szafirki to faktycznie ewenement ;) Cudne te niebieskości Bożenko!! A lato pewnie gdzieś jest, ale niech jeszcze nie wraca, niech da odetchnąć.. :)))
    Uściski kochana

    OdpowiedzUsuń
  18. Ściana robi wrażenie ... pięknie, estetycznie, elegancko, przytulnie, artystycznie :) Maki ślicznie wyglądają w białej, okrągłej ramce ... miły prezent.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna ściana, ile pięknych haftów...... Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna galeria!!! Normalnie oczu nie można oderwać!!! Idę przewinąć stronę i obejrzeć jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne te hafty w rameczkach prezentują się świetnie. Z takich prezentów kuzynki na pewno zadowolone
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie Twoje hafciki są zaaranżowane na tej niebieskiej ścianie! Jest tak stylowo i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepraszam, że się wtrącę ale nie mogę się zgodzić, że takie cudne ramki mogą zaliczać się do banalnej formy wyeksponowania haftów :)

    Bardzo mi się podobają i powiem Ci więcej, że jako wielka miłośniczka haftu krzyżykowego ale niestety z powodu ostatnio sporemu pogorszeniu się wzroku zaniechałam wyszywania to myślę, że mogę do niego wrócić własnie pod postacią takich miniatur w pięknych ramkach jak twoje :)))) Bardzo Ci Kochana dziękuję za ten pomysł, buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ściana wygląda super :) Widziałam lato w zeszłym tygodniu, ale myślę, że jeszcze przyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie zagospodarowałaś ścianę! Ciekawa jestem jak obrazki będą się trzymać na tej taśmie, daj znać, czy to dobre rozwiązanie, bo ja zawsze obawiam się, że z czasem taśma puści...

    OdpowiedzUsuń
  26. Niektórzy mówią, że to już jesień, a ja się upieram, że skoro lata jeszcze nie było, to mamy po prostu taką długą wiosnę.
    Galeryjka z haftami robi wrażenie, pięknie dobrałaś te ramki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla miłośniczki niebieskiego koloru, kwitnący szafirek to nie lada rarytasik! Ja byłabym zachwycona :)
    A niebieska ściana- obłęd! Świetnie wyeksponowane prace :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bożenko ściana zachwyca, nie tylko pięknymi haftami ale też rozmieszczeniem w różnych kształtach co nie zawsze fajnie wygląda- Tobie udało sie to znakomicie:)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje że jesteś dalej z nami:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tyle niebieskosci w jednym miejscu toć to jest przsliczne'..

    OdpowiedzUsuń
  30. Bożenko, ależ cudnie wygląda ta ściana z haftami, po prostu wciąż wracam do zdjęć i nie mogę sie napatrzeć :D
    Kuzynki na pewno zachwycone prezentami :D
    Ściskam serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ścianka z haftami rewelacyjna!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie się prezentują Twoje dzieła !!!
    Kuzynki pewnie zachwycone :) Cudownie je oprawiłaś !!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, oniemiałam na widok tej ściany. I pozazdrościłam Ci ściany i tych pięknych ramek i hafcików.
    Może chociaż kawałek ściany uda mi się tak zagospodarować.
    Kwiaty w ogrodzie prześliczne, a przygotowane prezenciki przeurocze.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna kolekcja - całość jest niezwykle spójna. Oprócz umiejętności haftowania trzeba mieć jeszcze talent do dekorowania wnętrz, czego jak widać Ci nie brakuje!
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie udekorowałaś ścianę. Każdy haft i obraz niesie w sobie cudowność.
    pozdrawiam.
    ps. A kuzyneczki na pewno będą zadowolone i miło wspominały zapaloną hafciarkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. NIEBIESKA ŚCIANA I COŚ:))). Często pytacie mnie jak zagospodarowuję swoje hafty.Kiedyś różowe róże,a teraz od ponad roku moja ściana w ...
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowna kolekcja!!! Wspaniale się prezentuje!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Ściana wygląda super!!

    Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  39. This is a really good idea that you have going on.
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń
  40. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń