o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

poniedziałek, 20 marca 2017

POWROTY SĄ TRUDNE:))

Nie,nie porzuciłam blogowania i nie wracam po niebycie:))a dokąd to wróciłam? właściwie nie dokąd, a do czego? otóż do dekupażu:))
O żesz !jak ja dawno nie bawiłam się serwetkami :)i właśnie jak to powiedział klasyk "jeśli masz przyjaciół odwiedzaj ich często ponieważ ciernie i zielska zarastają ścieżki którymi się nie chodzi"....co prawda dotyczyło to żywych przyjaciół:)))ale był czas kiedy baaardzo się przyjaźniłam z dekupażem:))nawet mój M się śmiał,że kiedyś się obudzi i będzie zdekupażowany:)))potem ta moja przyjaźń nieco osłabła i teraz czasem do niej wracam z różnym skutkiem:))im dłużej trwa przerwa tym gorzej,ale że dostałam "polecenie służbowe"od przyjaciółki ,że mam ozdobić drewniane serce,polecenie musiałam wykonać:))hah
Pudełko zostało prezentem dla naszej drugiej przyjaciółki,która lubi minimalizm,więc nie mogłam się rozpędzić z dekorowaniem,więc wykorzystałam białą farbę akrylową,drugą warstwę serwetki(pierwsza była zbyt wyrazista w kolorze)i szablon z pastą strukturalną:))
Minimalizm minimalizmem ale koronkę musiałam dodać i rzeczywiście dodała uroku:)
Do serduszka włożyłam serwetki własnoręcznie zrobione:)takie małe ,które ja używam między filiżankę a talerzyk do kawy:))
Za dużo zdjęć,ale z tego mnie już znacie:))
a żeby nie było przykro zleceniodawczyni to dla niej zrobiłam baranka:))
Obdarowane zadowolone:)
U mnie na stole zagościły kwiaty:)
Tak,czuję już wiosnę:))pogoda w kratkę,ale ja już sadzę bratki:)na niedzielę gościły w domku a od dziś już na balkonie:))
I jeszcze na zakończenie troszkę przydługiego postu kartka od Beatki z bloga Handmade by Bea:))dziękuję Beatko za cudną kartkę:))
Pozdrawiam Was cieplutko:))









Free background from VintageMadeForYou

66 komentarzy:

  1. Piękne pudełeczko! Takie delikatne, po prostu cudo :)
    Zawartość też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:))moim przyjaciółką też się podobało:))

      Usuń
  2. Ślicznie zdekupażowałaś pudełeczko! Jest delikatne i eleganckie.
    I urocze szydełkowe maleństwa :-)
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne pudełko, delikatne,romantyczne.
    Piekne serwetki uwielbiam takie maleństwa.Pieknie Bozenko u ciebie ,iście wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wg mnie pudełko jest urocze, romantyczne i subtelne. Chciałabym tak nie umieć 'dekupażować'... A baranek szydełkowy równie śliczny.
    i jakie piękne kwiatki i w jakim pieknym otoczenieu nam pokazałaś.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się ,że ja umiem,tylko czasem wychodzę z wprawy:)))

      Usuń
  5. Bardzo udany powrót. Ja codziennie przy robieniu kawy spoglądam na słoiczki zdekupażowane przez Ciebie i buzia mi się śmieje.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki prezent dostać ... cudo...
    Piekne kwiaty .. u mnie też pełno bratków..
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. To tak wygląda pudełko, o którym mówiłaś :))) Minimalizm mu służy: szablon oraz druga warstwa serwetki ze swoją "zamgloną" delikatnością i jeszcze do tego koronka to jest to! Bratki i inne kwiatki piękne. Ja też przy wejściu do domku mam bratki i się do nas uśmiechają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,pierwsza warstwa była mocno granatowa:))myślę,że wyszło dobrze:))

      Usuń
  8. Jak u Ciebie dzisiaj pięknie i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożenko!Serduszko jest pięknie, Serwetki też są śliczne, Mam takie same, Ale masz pięknie wiosennie na balkonie, A te bratki jaką mają śliczną doniczkę - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta doniczka to stara waza do zupy którą też zdekupażowałam:)))

      Usuń
  10. Serduszkowe pudełko bardzo ładnie wygląda a serwetki pięknie pasują jako dodatek do prezentu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniały powrót czekam na więcej Bożenko:)
    te szydełkowe tworki niczym magia na tych zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następne leżą i czekają na wenę..albo raczej potrzebę:)))

      Usuń
  12. Śliczne serduszko, bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taaaak, ostatnio zaliczyłam powrót do dekupażu. Jakież to przyjemne! To jest bardzo miła technika. Pudełeczko eleganckie, śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam zaczęta książkę i wstyd się przyznać leży dwa lata:)))

      Usuń
  14. Pudełęczko jest urocze i pełne klasy. Też tak mam, że na jakiś czas porzucam daną technikę, a jak zobacze u kogoś piękna pracę to wracam w te pędy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moją największą miłością jest haft krzyżykowy:)ale dekupażem zachwyciłam się ładnych parę lat temu:))mój pierwszy raz był jednak totalną porażką:))))

      Usuń
  15. Bożenko powrót bardzo udany , piękne jest to serduszko , delikatne jak mgiełka. A zawartość w postaci serwetek dodaje mu jeszcze romantyzmu. I jak u Ciebie nastrojowo i wiosennie. Biel jest bardzo elegancka i dostojna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam biel,chociaż jest trudna do utrzymania w porządku:))

      Usuń
  16. Prześliczny prezent przygotowałaś, bardzo elegancki:-)
    Kwiatki prześliczne, sama też posadziłam bratki,a na parapecie mam kolorowe prymulki i odrazu jest jakoś weselej:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny prezencik :0) Szkatułka wyszła pięknie, delikatnie i elegancko!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo uroczy i piękny prezent:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bożenko nie dość ze pięknie u Ciebie to jeszcze cudny prezent przygotowałaś.
    Uwielbiam starą porcelanę, dlatego nie moge sie napatrzeć:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od paru ładnych lat to i mój "konik":))targi staroci,ryneczki i myszkowanie:)))

      Usuń
  20. Cudo, takie delikatne, uwielbiam taki styl...

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny minimalizm! Nic dodać, nic ująć.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. bielusieńko, wiosennie i pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bożenko - pudełko jest śliczne, ale ja to zakochałam się w Twoich szydełkowych pracach - są wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się jak mogę ,ale do wspaniałości im troszkę daleko:)))

      Usuń
  24. Prześlicznie, jestem oczarowana ! Pozdrawiam cieplutko i życze spokojnej nocy <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny prezent, stylowy, delikatny, niczego mu nie brakuje, niczego nie jest za dużo :) Koroneczka dookoła pudełka dodała uroku - super pomysł. Zdjęcia prezentu i kwiatów - ogromna przyjemność oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham ttakie aranżacje z bielą !

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wszystko komponuje sie z bielą i szydełkowymi detalami. Pudełko wyszło bardzo romantyczne:)
    Buziolki

    OdpowiedzUsuń
  28. Powrót do dekupażowania bardzo efektowny, śliczne to serduszkowe pudełko, koronka pięknie dopełnia całości:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrze, że ten powrót nastąpił! Pudełeczko cudne, delikatne, pełne uroku! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Absolutnie cudna i eteryczna biel. Przepiękne zestawienie i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bożenko z tego co pokazałaś to z waszą przyjaźnią nie jest wcale źle, nadal trwa czego widać efekt, pudełeczko wygląda pięknie i elegancko :)
    A co do ilości zdjęć to świetnie, że jest ich aż tyle, bo są suuuper i można na nie patrzeć i patrzeć i patrzeć... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak miło Lidziu:)dziękuję:)lejesz miód na moje serducho:))

      Usuń
  33. Ach jak pięknie...cudowne pudełeczko, cudowne...

    OdpowiedzUsuń