o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

piątek, 19 grudnia 2014

ANIELINKI:)))

Palce bolą,bo większością lale szyte rękami ,ale duma z dobrze zrobionej roboty:)))
Chodziły za mną i prosiły,zrób nas,jeszcze dwie,no zrób!no i cóż,chociaż przed świętami jest co robić siadłam i powstały jeszcze dwie anielinki:)))teraz siedzą na walizkach i gotowe do odlotu:))))

Anielinka ,która zostaje w domu na Wasze petycje została uwolniona z klatki przyszła pożegnać koleżanki:))
tak mi się spodobały,że szkoda mi ich wysyłać z domu,ale przecież nie mogę zatrzymać dla siebie całej ferajny:)))

jedna dostała na drogę serduszko a druga różę:)))
Pozdrawiam Was cieplutko:))
dziękuję za życzenia ,które do mnie wysyłacie:)))




Free background from VintageMadeForYou

25 komentarzy:

  1. Wszystkie trzy są cudowne! :) Ubranka, włosy, skrzydełka - wszystko idealnie pasuje do siebie. :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, też byłoby mi trudno się z nimi rozstawać bo razem wyglądają bardzo fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale się nie dziwię, że chciałabyś je zatrzymać, są przeliczne! Stworzyłaś piękne kompozycje do zdjęć.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudne :-))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo, gratuluję takiej ferajny. Są cudne, tylko się zachwycać nimi.
    Wesołych Świąt Bożenko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze towarzystwo! Też nie mogłabym się rozstać z takimi ślicznotkami!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne. Sprawią dużo radości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bożenko,,, Twoje ręce... są złote !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne- też by mi było żal je oddawać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, świąteczne Dziewczyny!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Olá amiga, hoje quero agradecer a Deus pelo dom da sua vida, e desejar a você e sua família
    um feliz e santo Natal, cheio de saúde e alegria!!!
    Que seu coração esteja preparado para receber o Menino Deus!!!
    Um grande abraço, Marie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bożenko, jesteś niesamowita. Na FB napisałam, że gratuluję twórcy tych pięknych Anielinek...........ale nie skojarzyłam, że tym TWÓRCĄ jesteś Ty.....Naprawdę podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i takie świąteczne. Pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy potrafiłabym się rozstać z tak cudownymi Anielinkami!
    Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobaja m sie w twoich anielinkach getry ,normalnie jakbym moja nie-anielice zobaczyla z warkoczamii w getrach :D .

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne! Widzę Bożenko, że znalazłaś nową pasję:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Co tam palce ! ja kce takiego łanioła buuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne, boskie:) I ta świąteczna czerwień... cud, miód i orzeszki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bożenko ale anielsko się u Ciebie zrobiło :) piękne wyszły z Twoich zdolnych łapek :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń