o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

sobota, 9 grudnia 2023

FRANCISZEK II

Dzień dobry.Chciałem się tylko przywitać.
Nazywam się Franciszek II potocznie zwany Franio.Franciszek I odszedł za tęczowy most i moja pancia nie może go zapomnieć.Więc nazwała mnie Franciszek II z nadzieją ,że choć troszkę dorównam pierwszemu.Jak do tej pory nie bardzo mi się to udaje,ale ja jestem jeszcze malutki,mam dopiero trzy miesiące i powtarzając za klasykiem"wciąż się uczę".
Jestem adoptowany.Moja mama urodziła mnie pod krzakami a dobrzy ludzie ją przygarnęli z nami,maluszkami.Moje rodzeństwo też poszło w dobre ręce,a ja chyba trafiłem w najlepsze.Wyobraźcie sobie,że mam swój własny pokój!pełen zabawek i tego wszystkiego co małe kotki potrzebują.Ale i tak łażę jak cień za swoją pancią.Z tego powodu nie raz stanęła mi na łapkę.no ale co tam łapka ,muszę być blisko niej żebym już nigdy nie był sam.I mruczę jej cichutko do ucha jak bardzo się cieszę ,ze ją mam.
No to teraz już się mnie nie pozbędziecie. Pozdrawiam Was cieplutko:))))
Free background from VintageMadeForYou

29 komentarzy:

  1. Bardzo miły kotek, przytulaski dla Frania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Franciszek II jest śliczny i widać, że niezły z niego urwisek :).
    Może nie dorówna Franciszkowi I ale na pewno będzie równie wyjątkowy :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny❤️❤️❤️❤️
    Mój Finio też w tym roku odpłynął za tęczowy most😭

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy kotek, też chciałabym mieć takiego, może nawet dużego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to niespodziewanka,ale nie powiem,bardzo miła

      Usuń
  5. Śliczny kotek, niech się dobrze chowa 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko, widać że Franio rośnie. I jest prześlicznym słodziakiem :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się wydaje że jest dalej taka kilogramowa drobinka

      Usuń
  7. Piękny kotek, świetny ma kolor i rośnie już niedługo będzie dorosły i na pewno bardzo doceni że go przygarnęłaś Bożenko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że on już docenią. Jak wciąż jest przy mnie. Jak się tuli i mizia,aż nie do wiary.

      Usuń
  8. Śliczny !!! Hej ! Witaj maleństwo !!! Miałeś dużo szczęścia, że trafiłeś do Bożenki. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam koty. Kiedyś zawsze u nas były potem była przerwa i były psy a teraz mam znowu śliczną kociczkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja 4 piętro,więc z rozsądku i uwielbienia koty

      Usuń
  10. Jaki piękny kotek. Oj dobrze mu będzie u Ciebie. Zdrówka dla Was!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy!! Słodziak!! Moja kuzynka ma takiego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny koteczek z.ciebie Franciszku II zasługujesz jak każdy kotek na miłość i dobry dom. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny i w tym łobuzerskim wieku, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja pańcia nigdy nie zapomni Franciszka I i dobrze niech zostanie w jej serduszku na zawsze, ale myślę, że to serduszko jest na tyle duże, że i dla Ciebie znajdzie się tam miejsce. Nie musisz być taki sam. Franciszek II może być zupełnie innym kotkiem, ale tak samo mocno kochanym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny kotek, no przeuroczy! My też nigdy nie mogliśmy przeboleć straty naszego pierwszego jamnika, dlatego teraz domem rządzi Rudi IV, też jamnik ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest fantastyczny :) Wiele dobrego Wam życzę :D

    OdpowiedzUsuń