o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

wtorek, 9 kwietnia 2019

CUDA WIANKI:)))

Dziś sobie uświadomiłam,że do świąt niecałe dwa tygodnie:)
A ja leniwiec jeden wiszę na drzewie:))Pora więc z niego zejść,bo w tym roku postanowiłam zrobić sobie świąteczny wianek:)
Materiały zbierałam po trochu,właściwie to skorupki białych jajek.Piórka i bazę do wianka kupiłam parę lat temu.
Baza miała już wiele zastosowań.Raz była wiosennym wiankiem innym razem ozdobą całoroczną na balkonie,a w tym roku wiankiem świątecznym:)))
Najlepsze światło do zdjęć znalazłam na balkonie,ale to nie jest docelowe miejsce wianka:)
Tak sobie wymyśliłam,że skorupki będą jednocześnie pojemnikami na żywe roślinki:)))
Wycinałam skorupkom ząbki:))
Już wiem,że jedną źle przykleiłam:))ale to właśnie czas na ewentualne poprawki:)
Standardowo:)milion pięćset zdjęć:)))ale co się będę rozpisywać:)lepiej oglądnąć:)))
Troszkę pokropiło deszczem więc wiosna wybuchnęła kwieciem:))Forsycje obsypane,drzewa owocowe też już kwitną,mirabelki,czereśnie:)a w lesie cudnie:)
Wiewiórki biegają,ptaki śpiewają,żaby w amoku:))tylko iść cichutko i to wszystko obserwować:)))
Pisałam Wam,że posadziłam tulipany i byłam bardzo ciekawa co z nich wyrośnie,czy w ogóle wyrosną:))i są:))takie ślicznotki:)))
No udało się trochę tego leniwca zdjąć z drzewa:)))
A jak u Was ?dekorujecie już domki czy czekacie na ostatni dzwonek?
Pozdrawiam Was cieplutko:)))






Free background from VintageMadeForYou

60 komentarzy:

  1. Bożenko śliczny i pomysłowy wianek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny cudo wianek, wiosna dodaje skrzydeł;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wianek i piękne zdjęcia Bożenko.:) Miło nacieszyć oczy. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny wianek. Ja jeszcze jestem w lesie odnośnie świat. Startuję od przyszłego tygodnia . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z dekoracjami też właściwie od przyszłego tygodnia:))

      Usuń
  5. Prześliczny i pomysłowy wianek zrobiłaś. Ja do domu wracam we= wielki czwartek i wtedy wezmę się za dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny wianuszek "uplotłaś".Piękne kolorki i fajny pomysł z wykorzystaniem skorupek jajek. Bożenko, ja leniwiec nadal "siedzę na drzewie".......i jest mi tam całkiem dobrze, hehe. W domu na razie żadnych dekoracji świątecznych.....i chyba tym razem nie będzie ich zbyt wiele. CZA by się było za jakieś porządki wziąć........a tu tyle książek z biblioteki przytargałam, ech. Ale co tam, jakoś to będzie. Pozdrawiam Cię bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech te książki:)))))ja tak właściwie w przerwie między czytaniem coś zrobię:)))trzy zaczęte,co jedna to lepsza,nie wiem którą najpierw skończyć:))))

      Usuń
  7. U mnie póki co tylko gałązki w odzie stoją i zielone listki puszczają, reszta będzie bliżej świąt :)
    Śliczny sobie Bożenko ten wianek "wyplotłaś", fajny pomysł na żywe kwiatki w skorupkach, bardzo oryginalnie i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powieszony przed drzwiami:)))żywe kwiaty dopiero w sobotę,a chwilowo sztuczne małe znalazłam:)))

      Usuń
  8. Jaki piękny, radosny ten wianek i co ważne można wymieniać kwiatki. U mnie jeszcze daleko do świąt. Skończyłam pisanki, a reszta tuż przed świętami. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w tym roku nie robię pisanek:)))mam z poprzednich lat i one będą z nami:)))

      Usuń
  9. Przecudowny wianek! Genialny pomysł z tymi skorupkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny wianek. Normalnie zazdroszczę zdolności

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne te twoje niebieskości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołożyłam troszkę żółtego:)))widziałaś?:))))

      Usuń
    2. hi no na święta chyba tylko:)

      Usuń
  12. Widziałam kiedyś rzeżuchę rosnącą właśnie w skorupkach po jajkach - to ładna i zdrowa wiosenna dekoracja:-). Ja nie dekoruję. W naszym permanentnie zdemolowanym przez Florka i zwierzęta mieszkaniu, każdy dekoracyjny efekt znika w 5 minut;-)
    Twój wieniec prezentuje się bardzo ładnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak miałam kota to też zżerał wszystkie dekoracje:)))posiałam rzeżuchę,ale wzeszły trzy nasionka:(uwierzysz???trzy,a śmierdziało aż na parter:))

      Usuń
    2. Ja nie mam ręki do roślin, ale akurat rzeżucha mi zawsze rośnie;-) Coś nie tak musiało być z nasionami...

      Usuń
  13. Bardzo ładny wianek :) Ja rozglądam się za taką bazą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam ja parę lat temu w hurtowni kwiatów ,ale była niesamowicie droga:)))

      Usuń
  14. Cudny wiosenny wianuszek i kwiecie takie bujne :D Uwielbiam szczawik zajęczy, do mnie przywędrował do ogrodu, chyba z korą :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja w ogóle pierwszy raz widzę go kwitnącym:)))

      Usuń
  15. Piękny wianek i ślicznie tulipaniki zakwitły :-). A u mnie ciągle susza. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ piękny wianek. W ubiegłym roku tez wsadziłam tulipany do doniczek. Jeszcze nie kwitną ale już niedługo 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne tulipanki :) Wianek bardzo pomysłowy z żywymi kwiatami i nadal niebieski wzbogacony żółtym. Ja jeszcze nic świątecznego nie robię, tylko dziurawię jajka. W przyszłym tygodniu zacznę działać w domku. Z czytaniem ostatnio też u mnie nie najlepiej:( Pozdrawiam cieplutko (mimo ochłodzenia) :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja zamiast coś robić to czytam:))właśnie skończyłam kolejną książkę:)))idę myć okno:)))

      Usuń
  18. Bożenko, u Ciebie cudnie! Ja nie tylko na drzewie siedzę, ale głęboko w lesie zarośnięta gąszczem... spraw na głowie. Z dekoracji u mnie będą nici. Nawet kartek w tym roku nie uda mi się zrobić, choć tak lubię je posyłać :-(
    Pomysł na wianek i jego realizacja zachwycają :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny wianek z żywymi kwiatami. Bardzo mi się podoba. U mnie dekoracje przygotowane, ale najpierw muszę okna umyć i potem je porozwieszam. Tylko pogoda nie sprzyja :(
    Radosnych, ciepłych Świąt Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wianek jest uroczy, a pomysł zastosowania skorupek wyciętych w ząbki jest rewelacyjny. :) Niestety ja jeszcze tkwię na tym drzewie i tak sobie myślę, że faktycznie chyba czas już zejść i coś porobić przedświątecznie. ;)) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. samej mi się spodobał ten pomysł:))jeszcze go wykorzystam:))))pozdrawiam

      Usuń
  21. Rzeczywiście CUDA WIANKI:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdrowych , pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego,wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół oraz wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  23. awesome website blog keep it up the good work
    Jokes in Urdu

    OdpowiedzUsuń