o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

czwartek, 16 lipca 2015

POST LAWENDOWY:)

Lato,połowa lipca a tymczasem pogoda nas nie rozpieszcza,więc jak tylko trafi się piękny dzień to po wykonaniu czynności które muszę zaszywam się w mojej oazie i oddaję się przyjemnościom:)
I tak się złożyło,że Agatka ogłosiła lipiec miesiącem lawendy,u Danusi kolor dowolny,więc mój ulubiony fiolet,a moja przyjaciółka poprosiła mnie o zrobienie poduszki na obrączki właśnie z motywem lawendy:)I oto co z tego miksu wyszło.Pierwszy raz robiłam taką poduszkę,więc poszperałam w necie jak to mniej więcej powinno wyglądać i wyszło mi takie coś:)powiem nieskromnie,że mnie się podoba:)))

a teraz jak zwykle u mnie trochę zdjęć z pracy:)))

prace umilałam sobie kawusią i deserkiem-tutaj róża to sernik na zimno:))
a lawenda z działki mojej przyjaciółki:))
trochę szczegółów-kanwa lugana,a właściwie to płótno jak kanwa,nici DMC,wzory to zlepek kilku wzorów znalezionych na pintereście:)
prace zgłaszam na wyzwanie kwiatowe u Agatki:)
i jeszcze odpowiadam na pytanie Agatki-róża:)))
i na wyzwanie u Danusi do kolorystek:))

u Danusi rocznica,więc pełna dowolność kolorów:))
Pozdrawiam Was cieplutko:))
do miłego:))

Free background from VintageMadeForYou

102 komentarze:

  1. Bożenko, cudowna lawendowa podusia. Widzę, że Ty również wybierasz z wzorków, to co Ci pasuje i po swojemu komponujesz w całość, bo nie zawsze trafiamy na taki idealnie nam odpowiadający wzorek. Z Twojej oazy na balkonie, korzystasz bardzo twórczo, a smak herbatki i deseru, tylko pobudza zmysły smakowe.
    Mam tylko obawy czy te dwie zabawy możesz łączyć, czyli u Agatki i Danutki; jeśli to przejdzie, to będziesz szczęściarą.
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam obawy,ale może Danusia przymknie oko wakacyjnie:)))

      Usuń
  2. cudowne hafciki bieżące i te z poprzedniego wpisu . uwielbiam takie drobiazgi .ciekawy ksztalt rozanej galaretki .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna poducha na obrączki.
    A lawendą przyjaciółki nawet motylek zachwycony:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Bożenko
    Super poduchę uczyniłaś.
    W poprzednim miesiącu ja też zgłosiłam prace na wyzwanie Agaty i Danusi i Królowa pogroziła paluszkiem, ale zaliczyła wyzwanie, wiec może i teraz tak będzie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak pogrozi to trudno:))wakacje ,to mam włączony tryb oszczędzania energii:)))

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna lawendowa podusia :)
    I kosz z lawendą wygląda ekstra. Ja muszę wreszcie ściąć swoją, ale jakoś nie mogę się zebrać, wciąż mi szkoda ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się przegapi ten moment to ona robi się brzydka,a jak się ją zetnie to kwitnie do jesieni:)))

      Usuń
  7. Piękna poduszeczka, pełna wdzięku :) U mnie pachnie lawendą, mamy już taką kilkuletnią, kwitnie jak szalona. a jeszcze zeszłorocznej nie wykorzystałam .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam jeszcze zeszłoroczną,leży sobie w bukiecie :)))

      Usuń
  8. Prawdziwe cudeńko! Przyjaciółka na pewno zadowolona, bo poduszeczka idealna pod obrączki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze,że się podoba,bo to mój pierwszy raz:))

      Usuń
  9. Kocham lawendę... cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja kocham:)))i mam takie bidy trzy na balkonie:))))

      Usuń
  10. Poducha śliczna, moje oko śledziło również ten deser....mmmm, mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna poducha:))) Aż pachnie lawendą:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny hafcik z lawendą , mój ulubiony.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię i kolor fioletowy i lawendę więc podusia bardzo mi się podoba :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja lubię fiolet,chociaż ostatnio zdradzam go z szarym:)))

      Usuń
  14. Twoja nieskromność jest całkowicie usprawiedliwiona - podusia piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)a już się bałam,że jestem zarozumiała:)))

      Usuń
  15. Pięknie wyszło, jak zawsze zresztą :)
    serniczek bardzo dekoracyjny w pierwszej chwili myślałam, że to jakaś dekoracja
    a skąd taki piękny koszyczek w którym jest lawenda?
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham wszystko co lawendowe - ta podusia jest fantastyczna! Delikatny wzorek wygląda uroczo. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna podusia :) a takiego serniczka to aż szkoda jeść, taki piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam:))to tylko dzięki silikonowej formie:))

      Usuń
  18. Witaj Bożenko, znowu piękne prace pokazujesz, a serniczek na zimno to ulubione ciasto mojego małżonka, więc pewnie jutro też sobie sprawię. Powodzenia w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  19. Bozenko podusia jest cudna, ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bożenko TY jak kamikadze, rzucasz się na głęboką wodę haha i ryzykujesz.
    No i co ja biedna mam począć ?
    Myśłl,że na rocznicowe rozdanie w Twoim przypadku przymknę troszkę oko i pochwalę cudną lawendową podusię .
    Pozdrówka i buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dotarłam i ja, Bożenko ta podusia piękna, ten delikatny wzorek mówi sam za siebie:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lawenda jest bardzo wdzięczną inspiracją:) Poducha piękna i myslę, że posłuży nie tylko w dniu ślubu:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna ta lawendowa podusia;) Hafcik jest tak delikatny, że aż chce się do niej przytulić;) Gratuluję pomysłu i pozdrawiam cieplutko, życząc miłego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lawenda :) dziekuje za przypomnienie, już wiem co ostatnio sfociłam u Babci :)

    Serniczek wygląda obłędnie!!

    A Twoje prace jak zawsze piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to proszę się pochwalić babciną lawendą:)))))

      Usuń
  25. Piekna jest ta podusia, tez szukałam wzorków na pintereście , ale ja blondynka nie wpadłam że można połączyć kilka razem :-(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. często tak robię,że wybieram z wzoru to co mi pasuje:)

      Usuń
  26. Motywy lawendowe nigdy mi się nie znudzą, a Twoja podusia - pełna szyku i elegancji, u mnie zasiadłaby w salonie. Pozdrawiam wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona mała jest,więc w salonie mogła by się zgubić:)))

      Usuń
  27. Przeslicznie wyszły te lawendowe motywy na Twojej podusi. Trzymam mocno kciuki za Wyzwanie kwiatowe ...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak pięknie! Pozdrawiam słonecznie-Peninia

    OdpowiedzUsuń
  29. nie wiem co mnie bardzie urzekło, poducha czy sernik.... ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę, że lawenda króluje na wielu blogach .Ale jak jej nie kochać za takie piękno. No może jeszcze dla mnie, niezapominajki są na równi kochane:)
    A poduszeczka nie tylko Kochana Tobie się podoba:) Mnie również i to bardzo, bardzo, bardzo............
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najbardziej mnie cieszy ,że podoba się zainteresowanym:)))

      Usuń
  31. Przepiękna podusia. Też niedawno wykonałam z gołąbkiemi dodatkiem koronki.

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo delikatne, uwielbiam motywy lawendy, zazdroszczę zapachów lawendy na działce..

    OdpowiedzUsuń
  33. Doskonale wywiązałaś się z zamówienia. Wyobrażam sobie zachwyt Państwa Młodych!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Doskonale wywiązałaś się z zamówienia. Wyobrażam sobie zachwyt Państwa Młodych!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Poduszka przeurocza! A moje oko od razu poleciało na cudną różę w deserku!

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękna jest ta poducha :) i super pomysł na różany deserek :) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zrobiłaś super poduszę na obrączki ale tym razem moją uwagę najbardziej przykuł Twój cudny kubek no i ten deser ... rewelacja :).

    OdpowiedzUsuń
  38. Piekna podusia, sliczne hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Aż pachnie lawendą i u mnie ! :) Piękny motyw i świetnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Po wędrówce po Bałkanach pokochałam zapach lawendy. Taką podusię wypełniłabym kwiatami i wspominała, wspominała...

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna podusia! Uwielbiam motyw lawendy.
    Pozdrawiam Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaka delikatna i piękna podusia ... śliczna . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne lawendy posadziłaś krzyżykami na podusi! :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna jest, motyw lawendy wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przesliczna poduszeczka. Bardzo lubię motyw lawendy, a i w swoim ogrodzie mam jej baaaaaaardzo dużo:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyszło ślicznie piękna lawenda :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie uchwyciłaś romantyczny nastrój lawendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. cudna lawenda, cudny blog z chęcią będę zaglądać częściej pozdrawam

    OdpowiedzUsuń
  49. Uroczo, nostalgicznie. Mnie zachwyciła lawenda w białym koszyku. Super!

    OdpowiedzUsuń
  50. Cóż mam napisać po tylu komentarzach ... piękna praca ... gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń