o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

czwartek, 30 lipca 2020

ZAKŁADKA LIPIEC:)))

Jako ,że ja jestem góralka,co prawda niskopienna,na wakacje wybieram morze:)))
Zrobiłam taką skromną zakładkę z delfinkiem:)

Czy Wy już poradziłyście sobie z tym nowym blogerem?
Ja dokąd się da będę na starym,a jak mnie wyrzucą to chyba zniknę z blogosfery bo u mnie nic nie działa:))
Pozdrowionka wakacyjne:)))




Free background from VintageMadeForYou

9 komentarzy:

  1. Ach, wakacje, morza szum, mnóstwo piasku i pełno atrakcji... Świetna zakładka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zakładka Bożenuś, a jak pięknie dobrane "tło" do zdjęć z tą latarenką i łódeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś sobie z trudem bo z trudem radzę i Ty dasz radę na pewno. Kocham morze , piękna zakładka. Pozdrawiam serdecznie😊🐟

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zakładka. Delfin cudny. Ja nawet do nowego nie zajrzałam, ciągnę na starym:) Nie lubię zmian. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem na starym , nawet nie patrze na nowego, Zakładka piękna , morska , taka wakacyjna

    OdpowiedzUsuń
  6. zakładka i książka IDEALNA- trafiłam w punkt! :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakładka. Ja również korzystam ze starej opcji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne wakacyjne klimaty z delfinkiem zakładkowym. Ja ciągle jestem na starym Bloggerze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosta ale jakże urocza zakładka :).

    Mi już automatycznie włączyło nowego. Póki co jakoś na nim działam ale nie robiłam jeszcze wpisu...
    Tylko po co zmieniać skoro stary był dobry...

    OdpowiedzUsuń