o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

niedziela, 20 stycznia 2019

PIÓRKO


...Jest tyle myśli, których nie potrafię przelać na papier
Tyle snów, których nie pamiętam zaraz po przebudzeniu
Tyle uczuć, których nie potrafię wyrazić
Tyle pytań, których nie potrafię zadać
Tyle odpowiedzi, których nie potrafię udzielić.
Czym że ja jestem wobec tego wszystkiego???
Czyż nie piórkiem na wietrze???...autor "Ruzia"

Jakoś tak mi smutno,jakby nieswojo,dlatego ten haft wpisał się świetnie w mój nastrój:)bo czymże jest nasze życie jak nie piórkiem na wietrze?:)
Jedno piórko wyląduje w pięknym "łapaczu snów",a drugie w błocie.I nikt nie wie jak to się dzieje:)co o tym decyduje:)
Najpierw miałam włożyć to haftowane piórko w ramkę,a teraz myślę sobie,że było by piękną tacą pod szkłem:)
Jest dosyć duże,200/130.Haftowałam je na kanwie 16ct,wzór z pinteresta,dobór koloru mój,nici dmc 798.
Pozdrawiam Was cieplutko:))
Kochajcie się:))))Mimo wszystko:)))albo właśnie na przekór wszystkiemu:)))




Free background from VintageMadeForYou

56 komentarzy:

  1. Przepiękny hafcik. Cudownie delikatny.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki piękny haft wszędzie będzie się sprawdzi. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękności Bożenko wszystkim nam jakoś ten tydzień smutno zleciał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie bardzo mogę się zmobilizować do robienia czegokolwiek:)

      Usuń
  4. Niesamowicie piękne to piórko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne to piórko ;) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie napisane Bożenko i cudne piórko wyhaftowałaś. Oj tak ślicznie by taka taca z nim wyglądała, koniecznie pokaż jak już się na coś zdecydujesz :) Ściskam mocno, mocno

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiło sie nostalgicznie ale i bardzo, bardzo pieknie :)
    Wspaniały hafcik i te cudne niebieskości.
    Radość dla ciała duszy i oczu...
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. I wyszedł piękny piórkowy hafcik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wzór...Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje piórka są naprawdę niesamowicie piękne. Gratuluję talentu Bożenko ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Piórko jak malowane ;), ja tez ruszyłam z haftami bo jak rany... ile można coś zaniedbywać jak się to lubi :) jak wróciłam do haftowania, dopiero poczułam, że brakowało mi tego.
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak postawiłam ostatni krzyżyk to pomyślałam,że za szybko mi się to piórko wyhaftowało i co ja teraz będę robiła:)))))

      Usuń
    2. o kochana, a mało to haftów które czekają na Ciebie ;);)

      Usuń
    3. Z pewnością coś się znajdzie :-)

      Usuń
  12. Prześliczny haft, Bożenko, a na pociechę posyłam Ci uśmieszek z buziakiem:-):-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne piórko wyhaftowałaś i do tego jeszcze niebieskie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, finezyjny haft. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle w nim lekkości... Przepiękne :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bożenko piórko jest super i rzeczywiście fajnie by wyglądało na tacy pod szkłem :).

    Mam nadzieję, że masz już lepszy nastrój :).

    Kochana haftuje, haftuję i następny wpis będzie już krzyżykowy :).
    Haft jest moją największą miłością hihi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,lepszy:)))to się cieszę,że nie samymi kartkami żyjesz:)))

      Usuń
  17. śliczny :) Pięknie uchwycona lekkość i uroda piórka:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny haft. Bożenko, właśnie dzisiaj o tym myślałam, dlaczego "jedno piórko wiruje na wietrze, inne zostaje użyte do stworzenia czegoś pięknego a jeszcze inne zostaje wdeptane w błoto"...........i nie mam na to odpowiedzi........chyba nikt nie znajduje zadowalającej......takie życie?........hmmmm. Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze gdzieś czytałam,że jeśli na swojej drodze spotykasz piórko,to znaczy,że Twój anioł stróż daje Ci o sobie znać:)))

      Usuń
  19. Uroczy hafcik, bardzo lubię piórkowe motywy, tylko że ja je rysuję :). Bardzo dawno nic nie haftowałam... Świetny pomysł z tacą, fajnie jest wykorzystać haft w jakimś użytkowym przedmiocie :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny haft. Wiersz, który znalazłaś również.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny hafcik i to śliczne niebieskie piórko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie wyhaftowałaś to piórko! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ Ty kochasz niebieski kolor! Piękne piórko wyhaftowałaś Bożenko. Dobrze wymyśliłaś z tą tacą. Ja zrobiłam sobie tacę (styl marokański)właśnie ze szkłem, tyle tylko, że szkło zrobiłam z efektem lustra. Sprawdza się znakomicie i wygląda pięknie. Na pewno i Twoja taca będzie cudem, bo sam haft już zachwyca:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kocham,kocham:)))tacę już mam jeszcze tylko muszę do niej szkło ogarnąć,ale jak się zrobi troszkę cieplej:))))

      Usuń
  24. Ale piękne u Ciebie! Blog leci do listy czytelniczej bym nie przegapiła żadnego posta- jestem pierwszy raz, ale nie ostatni

    OdpowiedzUsuń
  25. Piórko jest podobno moim symbolem na ten rok, tzn, dla mojego znaku zodiaku. Podziwiam kunszt wykonania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW!super:)))czyli,że musisz się otaczać piórkami:))))

      Usuń
  26. Piękny haft i temat bardzo wdzięczny :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń