o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

sobota, 15 grudnia 2018

DOOKOŁA ŚWIATA -POLSKA:)

Kończymy zabawę z Kasią w podróż dookoła świata w Polsce:)
Myślę,że nie mogło być inaczej:)
Długo się zastanawiałam co mam wyhaftować takiego co będzie się kojarzyło z Polską.
Od razu wiedziałam,że nie chcę iść w symbole.Jak wiecie są ostatnimi czasy bardzo nadużywane.
I poszłam w folklor:)
Moja młodsza córka uwielbia motywy folklorystyczne:)Ma bluzę,buty,pościel z tymi motywami,więc pomyślałam,że brakuje jej bombki świątecznej do kompletu:))
I tym folklorystycznym akcentem zakończyłam moją podróż dookoła świata:)
A na zakończenie kolaż mojej podróży:)
Kasi dziękuję za zabawę:))
Pozdrawiam Was cieplutko:))dziękuję za miłe słowa które u mnie zostawiacie:)))






Free background from VintageMadeForYou

31 komentarzy:

  1. Niesamowita podróż zakończona w najpiękniejszym kraju świata :) Folklorystyczna bombka śliczna :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy wzór na bombkę i ładna oprawa. Świetnie się prezentuje na tym stojaku :) piękne hafty widzę :D pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niesamowita, że udaje Ci się wytrwać w tych wyzwaniach i doprowadzić je do końca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie do końca:))wytrwałam w trzech a z dwóch innych zrezygnowałam:)))

      Usuń
  4. Bombeczka śliczna i bardzo dobrze, że postawiłaś na folklor. Cudowną podróż "odbyłaś". Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wymyśliłaś Bożenko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko! Na zwiedzałaś się trochę, Ale dobrze że do Polski Wróciłaś :-) Bombeczka folklorystyczna jest Prześliczna - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie to Kasia wymyśliła,ze o każdym kraju dużo pisała:)

      Usuń
  7. Piękna! Ja też wpadłam na taki pomysł, aby zrobić folkową bombkę. Mm nadzieję, że zdążę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna bombka.:) Pozdrawiam Bożenko.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I znów Bożenko myślimy tak samo bo poszłam dokładnie w tą samą stronę :) Sama zobaczysz co wyhaftowałam jak za kilka dni wstawię o tym post :) Twoja bombka jest super, córcia na pewno się ucieszy że będzie mieć taką bombeczkę do kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no siostro!czy to Cię jeszcze dziwi,że my na jednej fali nadajemy:)))buziak

      Usuń
  10. Taka folklorystyczna bombka to świetny pomysł. Wykonanie wspaniałe. pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Znów podziwiam za realizację mega wyzwania:-) Moim pierwszym skojarzeniem z Polską też jest folklor - pasiak łowicki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to się cieszę,że mamy podobne skojarzenia z naszym krajem:)))

      Usuń
  12. Bożenko wszystkie prace są super :).

    Wybrałaś bardzo fajny motyw jak najbardziej kojarzący się z Polską :). Córka będzie zachwycona :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobała się:))bo już jest u właścicielki:)))

      Usuń