o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

piątek, 20 października 2017

STORCZYK:)

To kolejny kwiat wymyślony dla nas w zabawie u Kasi:))
A oto moja interpretacja tematu:)
Powiem,że łatwo nie było.Kanwa drobniutka,wzór wydawał się łatwy ale było dużo takiego jak ja to nazywam dziubania:))
Pięć zbliżonych do siebie kolorów różowych,ale efekt jest fajny:)
Nici DMC sama dobierałam kolory.Wzór jest fragmentem bardzo dużego obrazu:)
I jak zwykle mała sesja:)Dopiero na zdjęciach zobaczyłam,że więdnie liść żywego storczyka.Miniaturowy,ale jeszcze nie zakwitł ponownie:))a ten kwiat to niestety sztuczny jest:))
Mam nadzieję ,że zadanie zaliczone:)))chociaż już się bałam ,że nie dam rady :)))zarobiona jestem:))

Pozdrawiam Was cieplutko:)))








Free background from VintageMadeForYou

52 komentarze:

  1. Ładny obrazek :) Lubię storczyki, ale niestety bez wzajemności. Nie chcą u mnie rosnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)popatrz,a ja myślałam,że rosną każdemu:))

      Usuń
  2. Przecudnie to wyszło! Opłacało się dziobać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca. Wyszło tak pięknie. Gratuluję. Bardzo mi się podoba.<3

    Miłego weekendu życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze ralistycznie to zrobiłaś , cudowna praca pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft, wygląda jak żywy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny efekt Twojego zarobienia. Kwiat bardzo realny : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne storczyki! Wyglądają niesamowicie! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze przepiękna praca, wyszło niesamowicie realistycznie <3
    Ściskam serdecznie, Agenss :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożenko! Cudowny jest ten Twój Storczyk, Jak żywy, A w tej rameczce wygląda Wspaniale , Bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożenko, piękny haft i podziwiam bo na prawdę było co haftować. Komuś może się wydawać, że obrazek nie za duży, ale tam jest włożone dużo pracy w niego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny obrazek. Storczyki to piękne kwiaty, ale u mnie strajkują i nie chcą kwitnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też kwitną tylko raz...jak je przyniosę ze sklepu,ale za to stoją bardzo długo i to cieszy:)))
      dziękuję za komentarz:))

      Usuń
  12. Piękny storczyk :) Będzie kwitł cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny haft i motyw. Doceniam, bardzo, drobna kanwa... to wyzwanie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak:))cieszę się ,że dałam radę:)dziękuję:)

      Usuń
  14. Jaki delikatny jest ten hafcik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Starannie dopracowany bardzo ładny haft. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny obrazek! Piękny jest ten storczykowy motyw:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyszły te storczyki!!!!
    Ja właśnie ufilcowałam obrazek ze storczykami, który pokażę niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna praca... storczyki są wdzięcznym motywem
    pozdrawiam Bożenko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda jakby naprawdę plumkał sobie w baniaczku ten storczyk :) Pięna praca.

    OdpowiedzUsuń
  20. wcale sie nie dziwię, ze zarobiona jesteś, jak takie cuda przygotowujesz;)
    pozdrawiam erdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny obraz. Widzę po pracach że jesteś mega wszechstronna i pracowita! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak:)jak dzień nic nie tworzę to mnie ręce swędzą:)haha

      Usuń
  22. Storczyk wyszedł Ci przepięknie:) U Ciebie zawsze piękny klimat! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj Kochana. Próbuje reaktywować mój uśpiony od paru miesięcy blog. Czy mogę prosić o pomoc i umieszczenie go na bocznym pasku na Twoim blogu? Link do niego to - http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń