o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

poniedziałek, 21 sierpnia 2017

PIERWSZY MILION:)

Nadszedł czas żeby pokazać Wam co mnie tak odciągnęło od pisania bloga:)
Tajny był ,bo był prezentem dla pewnej przeuroczej pary młodej na której ślubie miałam przyjemność być w tą sobotę:)
Chciałam zrobić coś od siebie i z żartem,więc pozbierałam pomysły z netu i wykombinowałam taką kopertę na kasę:))
Niby niewielki haft ale bardzo pracochłonny.Suknia panny młodej jest haftowana nicią fluorescencyjną:))a tak:))powinna świecić w nocy.
Tak szczerze to nie próbowałam czy świeci:)
No i oczywiście mnóstwo moich "ulubionych"konturów:))))
Haft jedną nitką,więc i dłubania troszkę,ale myślę, że wyszedł fajnie, a młoda para jest zadowolona:))A ten "pierwszy milion"jest przypięty małymi klamerkami przyklejonymi klejem na ciepło:)
I tak mi się przypasował na comiesięczne wyzwanie HAND MADE CAŁY ROK:))
Pozdrawiam Was cieplutko:)))bardzo dziękuję za przemiłe komentarze:))staram się na nie odpisywać:)))




Free background from VintageMadeForYou

27 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Uwielbiam ten wzór!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super niespodziankę parze młodej zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko, ale super i pomysł i wykonanie.
    A ja właśnie też ostatnio siedzę nad ślubną pracą. Niestety na wesele nie pojadę (a szkoda), bo jest za daleko i w terminie w którym nie damy z mężem rady, no szkoda....

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! To właśnie takie prezenty pozostają w pamięci i do nich się wraca po latach. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł jest przedni,wart wykorzystania:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko świetna ta pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna pamiątka:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny prezent, ja też się weseliłam w ubiegłą sobotę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna pamiątka!!! Ależ Ty masz pomysły Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale czad, haft - majstersztyk, a milion w prezencie, hmmmmmm, każdy by chciał dostać ! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała pamiątka, pomysł świetny i wykonanie, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Bożenko! Karteczka jest bardzo Piękna i Wesoła - Pozdrawiam
    Cię bardzo gorąco

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie miniaturowe hafty z konturem ale sama do nich bym nie miała cierpliwości dlatego tym bardziej podziwiam.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie i pomysł i wykonanie genialne!
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfidny prezent;-) Moja córka też taki dostała, choć nie tak pięknie haftowany... Nie sposób ruszyć tych pieniędzy:-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny i oryginalny pomysł! - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny taki prezent...szczególnie że w nocy ma świecić:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł. Jedyny w swoim rodzaju.
    Ostatnio również miałam okazję haftować ten wzorek i też pojedynczą nitką, wiem ile pracy włożyłaś w prezent. Jest przez to podwójnie cenny.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjny pomysł i perfekcyjne wykonanie :) Świetna sprawa :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny i serdeczny prezent dla Młodych. Do tego w 100% taki w Twoim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello!! I'am glad to read the whole content of this topic and am very excited.Thank you.
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny obrazek, no i bardzo pomysłowo wykorzystany :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny obrazek, wspaniały prezent!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super praca, świetny prezent :)

    OdpowiedzUsuń