o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

wtorek, 20 czerwca 2017

JEST ROBÓTKA DO ZROBIENIA:)

Kiedy się o niej dowiedziałam nie zastanawiałam się ani minuty:)to nic,że plany mam co do robótek.Chwilowo wszystko odeszło na dalszy plan:)
A o co chodzi?
Ano o to:)
Chore dzieci ,po chemii czekają na naszą pracę.Trzeba zrobić im kolorowe czapki na ich biedne łyse główki.Więc nic nie było ważniejsze!usiadłam i zrobiłam.Na razie dwie i opaskę,bo ta trzecia jest dla mojego osobistego rakendrola:)
dzwoneczek:)
jako model służył mi balon:))
druga to tulipanki:)
pokażę trzecią na modelce
ta jest zwykła, prosta,szara:)
i jeszcze opaska z kwiatem:)
Jutro wysyłam do Słupska.Gdyby któraś z Was (a wiem,że macie dobre serducha)chciała dołączyć i zrobić kolorowe czapki i wysłać do szpitala to możecie szukać grupy na fejsie,albo napiszcie do mnie ,podam adres wysyłki:)
Pozdrawiam Was cieplutko i zachęcam do podjęcia się wyzwania:)))























Free background from VintageMadeForYou

23 komentarze:

  1. No i pięknie! Też biorę udział w akcji i zachęcam wszystkich kto potrafi i może :-)
    Buziaczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam:) Zaraz napiszę do Ciebie tylko poszukam adresu mailowego:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobić nie zrobię jedynie mogę kupić niestety. Nie mam daru pięnego dziergania jak Ty
    Czapeczki śliczniutkie.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i czapy i opaska. Szczytny cel, szkoda ze nie mam tego talentu bo mogłabym wspomóc. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko! Czapeczki są Urocze, Cel bardzo szlachetny - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne i na szczytny cen , jakbym umiała sma bym dziargała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne czapunie ale moje serce skradła , ta przesłodka opaska z kwiatuszkiem:)
    Uściski :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna akcja, ale ja niestety nie umiem nic w tym temacie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne i na szczytny cel:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne twoje serduszko dla maluchów :)
    super

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są te czapeczki. Zaraz napisze maial, bo mam kilka pytań :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne czapeczki!!!

    Bardzo żałuję, że nie umię robić na szydełku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cokolwiek robisz, widać w tym mnóstwo serca i dlatego wychodzi Ci wspaniale.

    OdpowiedzUsuń