o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

środa, 3 lutego 2016

KORONKOWE CANDY:)))


Niespodzianka:)))
15 lutego minie 6 lat jak jestem blogerką:))wow:)jak to brzmi:))
Niewiarygodne - prawda?
6 lat,jak ten czas leci:)zakładałam go pełna obaw czy w ogóle ktoś tu zajrzy,jakie było moje zdziwienie że w dość szybkim tempie znaleźli się pierwsi komentatorzy:))bo nie oszukujmy się,to komentatorzy są motorem naszego działania:)komentatorzy przerodzili się w przyjaciół,niektóre osoby poznałam
osobiście,z innymi piszemy do siebie tak jak rozmawiamy z przyjaciółmi w realu:))
Ani się spostrzegłam jak jest Was już ponad 500 osób z całego świata.Ja-beztalencie językowe "rozmawiam"z Marii z Portugalii z Claudia Rita z Włoch,czy Jacob czy James z Stanów:)))ale przede wszystkim z Wami ,moimi bliskimi koleżankami i ostatnio kolegami :)))w moim ojczystym języku,a nawet powiem więcej w języku robótkowym:))bo kto się tak dobrze ze sobą porozumiewa jak nie robótkowo zakręceni?:)))
Dlatego też,żeby było miło postanowiłam obdarować kogoś z Was małym prezentem.Co to będzie?Niespodzianka!
Piszecie się na takie cukierki?
Nie będzie to to co jest na zdjęciu,ale będzie coś z koronek:))
Jeśli ktoś chętny proszę się zapisać pod tym postem do 14 lutego.15 wylosuję osobę do której poleci prezent:)
Przepraszam osoby z poza kraju,paczki wysyłam tylko na terenie Polski ,no chyba ,że podacie jakiś Polski adres to wtedy proszę bardzo:)))
To co?Ktoś chętny?
Aaa,jeszcze zapodam trochę zdjęć:)
Zrobiłam nową osłonkę na kwiaty,wyższą tak,że nie widać osłonek i chyba jest lepiej:))a jeszcze doszły dwa szare króliczki .tym razem z włóczki szarej i różowej:)te są z ogonkami:))
Dziękuję Wam za to ,że ze mną jesteście,że chce się Wam pisać przemiłe komentarze:))
Candy nie trzeba nigdzie udostępniać:))Jest dla Was -moich wiernych komentatorów :)))
Pozdrawiam Was cieplutko:)))






Free background from VintageMadeForYou

61 komentarzy:

  1. O ja nie mogę, jesteś chyba " najstarszą " blogerką do jakiej zaglądam. Pisałaś już wtedy, gdy ja nie wiedziałam z czym to się je . Gratuluję, podziwiam, super się u Ciebie czuję, więc na Candy chętnie się zapisuję, może w końcu i do mnie uśmiechnie się szczęście i nawet nr 1 nie stanie na przeszkodzie :)
    Buziaczki moja imienniczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że jestem chętna i rozpoczynam kolejkę do losowania. Szczególnie, że 15-ty to dzień moich urodzin :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szydełkowo-koronkowe cudeńka jestem bardzo chętna.
    Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych pięknych i kreatywnych:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożenko, gratuluję i cieszę się, że tacy fajni ludzie tu są.Twój blog jest pełen smaczku i pomysłów, a takie kocham najbardziej. Więc działaj dalej, radując nasze serca, a ja ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja przyłączam się do zabawy:) Pozdrawiam http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wezmę udział w zabawie :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję wytrwałości, pięknej rocznicy,cudownych kolejnych prac, chętnie stanę w kolejce po nagrodę.
    niesfornedruty.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. W maju i ja będę obchodzić podobną rocznicę. Tobie gratuluję z całego serca i życzę dalszych długich lat blogowania, bo uwielbiam Twoje klimaty.Trochę prezentów od Ciebie posiadam, ale pazerna jestem więc ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje gratulacje. Pozdrawiam. Mlodsza blogerka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne te koronkowe rzeczy. Nigdy nie mogę się na nie napatrzeć.
    Gratulację i powodzenia w dalszym blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję pięknej rocznicy i życzę kolejnych, równie owocnych w cudne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  12. G R A T U L U J Ę!!!! Ja dopiero bloguję 3 miesiąc i bardzo to polubiłam.Staję w kolejce:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja stanę w kolejce bo jak tu nie kochać koronek?
    gratuluję pięknej rocznicy, rzadko sie spotyka już tak dorosłych blogerów
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyyyle czasu i nieustannie głowa pełna pomysłów!:) Tylko podziwiać!
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:) Wszak koronki to jest to;)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowności:)
    to jest ten pomysł,zastanawiałam się co to będzie:)
    wielkie gratki za te 6 twórczych niesamowitych lat podziwiam i podglądam ,na szydełku umiem tylko łańcuszek więc stanę w kolejce zapewne będzie długa...a może:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję rocznicy :) i życzę kolejnych lat w blogsferze oraz mnóstwa pomysłów :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No pewnie że zapisuję się na takie cukiereczki :)
    Gratuluję blogowych 6 lat i życzę kolejnych , jak również wiele inspiracji i niekończącego się moteczka :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. O jejku 6lat? niezły staż :) Życzę Ci Kochana jeszcze wielu,wielu twórczych lat!
    Oczywiście nie mogę przejść obojętnie koło Twojej zabawy więc ustawiam się w kolejce i wrzucam banerek do siebie.
    Pozdrowienia ślę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję. Strasznie szybko to zleciało, życzę dużo pomysłów. Ustawiam się w kolejce. Te króliczki szaro różowe są cudne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje z okazji rocznicy............fakt, czas pędzi niesamowicie. Co do komentarzy, to muszę Ci powiedzieć Bożenko, że zawsze mi się chce pisać komentarze........choć pewnie z braku czasu zdarza mi się pominąć jakiś post. Osłonka wyszła kapitalnie (czy ona jest krochmalona, czy w jakiś inny sposób usztywniona?), a króliczki jeszcze "kapitalniej". Pozdrawiam gorąco i przy okazji dziękuję za miłą wizytę u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych. Cieszę się, że jesteś w tym blogowym światku i że mogę Cię tu odwiedzać. Po cukiereczki się ustawiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję pięknej rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję 6 lat blogowania! Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i będę zaglądać częściej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Na Candy też się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się, ale banerek wkleję później. Gratuluję rocznicy. Ja w marcu będę świętować 3. urodziny. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tez skromnie stanę w kolejce po Twoje cuda. Gratuluje rocznicy. Piękny wiek jak na blog.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję rocznicy,sześć lat to już coś :) oczywiście grzecznie ustawiam się w kolejce :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję tych 6 lat, Bozenko:)
    NIe znam osobyl która lubiłaby koronki ktak jak ja!!!!
    W Twoim wydaniu pisze sie w ciemno na koronki:))))
    oczywiscie z nadzieja na wygraną- zreszta jestem w czepku urodzona, byę może los sie do mnie uśmiechnie i stanę się posiadaczką wykonanych przez Ciebie śnieżnobiałych, cudownych koronek:):)
    Buziaki, Bozenko, miłego wieczoru i słonecznego poranka:)
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  29. 6 lat i ciągle nowe pomysły - tylko pozazdrościć;). Króliczki piękne. Pracuj dalej bo jest co podziwiać jeszcze 6x....do entej potęgi.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bożenko gratuluję rocznicy i życze Ci kolejnych równie twórczych i nas inspirujących lat. To już 6 lat.... Ty zczynałąś, a mi nawet do głowy nie przyszło, że taki blogger jest i ja też się na nim znajdę :) Ale cieszę się ogromnie że tu jestem, bo dzięki temu mogłam poznać wiele wspaniałych osób, takich jak Ty :) Bardzo mi się podobają Twoje tworki więc też się z miłą chęcią zapisuję na Twoje candy :) Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluję 6 lat to piękna rocznica, do pozazdraszczania i do podziwiania, kolejnych takich rtocznic Ci życzę, pozdrawiam i na Twoją zabawę chętnie się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  32. To ja się cieszę, że założyłaś bloga i że dzielisz się na nim swoją codziennością :) Weszłam w świat blogowy po kilkunastoletniej bytności na ogólnodostępnych blogach i z ogromnym rozczarowaniem do ludzi, współczesnego stylu życia... takie blogi jak Twój pozwoliły na nowo uwierzyć w rasę ludzką :))))
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluje 6 lat i życzę nastepnych znami zapisuje sie oczywiście na Twoje Cany
    piekne koronkowe rzeczy tworzysz az nie moge sie napatrzeć cudne sa a teraz te zajaczki na jajak no nie moge sie napatrzeć
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych owocnych lat w blogowym świecie :) Z miłą chęcią się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  35. łał 6 lat, to nawet moje dzieci tyle lat nie mają :) piękna rocznica
    chętnie się zapisze na takie urocze koronki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Bożenko, gratuluję rocznicy! Tworzysz takie cudeńka, że grzechem byłoby niezapisanie się na Twoje cukiereczki. Życzę Ci kolejnych wspaniałych lat twórczości. Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Tyle czasu już tu jesteś i dalej z nami zostań :-)..Wspaniale podpatrywać co tam znowu zrobisz.Koronkowe gwiazdeczki może będą do wygrania więc się zapisuję :-0. Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  38. Podziwiam koronkowe prace,więc staję do kolejki. Gratulacje z okazji kolejnych urodzinek bloga.

    OdpowiedzUsuń
  39. 6 lat to szmat czasu - nie wiem czy wytrwam tak długo, dlatego podziwiam Twoją wytrwałość i oczywiście Twoje cudowne prace! Twoja technika jest dla mnie wciąć nieodkryta, choć nie ukrywam, że bardzo chciałabym się nauczyć robić na szydełku i nie tylko. Haftowania kiedyś próbowałam, nawet z dobrym efektem... Ustawiam się do kolejki i jeszcze raz gratuluję wytrwałości, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję rocznicy. Chętnie bawię się z Wami o te koronkowe cuda :)
    Banerek zabieram, a pozdrowienia zostawiam :)
    Basia Koy

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję, bo nie każdemu się udaje prowadzić bloga tak długo! (Ja w tym roku będę miała 7 rocznicę). Życzę Ci dalszej przyjemności z blogowania i pięknych pomysłów do prezentowania - wena niech kwitnie,bo wdzięcznie ją przekształcasz w realia - te prezenty mówią same za siebie! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne króliczki :)
    Gratuluję 6-latka:) To wspaniały wiek jak na blogaska:)
    Życzę wciąż nowych pomysłów i zapału do tworzenia wciąż nowych cudeniek:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bożenko... moje gratulacje !!!!
    tak dużo osób więc może innym razem wpiszę się na cukierasy... zresztą i tak szczęścia nie mam ostatnio... hihi

    OdpowiedzUsuń
  44. Bożenko, jestem pod wrażeniem - 6 lat to kawał czasu. Życzę jeszcze wielu lat blogowania! Cieszę się, że jakiś czas temu i ja trafiłam do Ciebie i mogę podziwiać Twoje piękne prace.
    Chętnie zapisuję się na Candy - szczęście dopisze lub nie, a ja i tak zaglądać nie przestanę :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem pod wrażeniem, 6 lat i ciągle masz nowe pomysły i wszystko takie piękne!
    Ja oczywiście byłabym bardzo szczęśliwa gdybym miała choć drobiazg od Ciebie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Życzę kolejnych, owocnych w prace i wpisy na blogu...sześciu lat :))
    Oczywiście i ja z przyjemnością, zapiszę się na candy :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja również się cieszę,ze założyłaś swojego bloga,bo bardzo chętnie tutaj zaglądam,chociaż mało komentuję.Wszystkiego najlepszego na następne lata blogowania.Na candy ,oczywiście ,z przyjemnością się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  49. Same cudowności. Z ogromną przyjemnością zapisuje się na Twoje candy i życzę kolejnych, cudownych lat blogowania. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie na candy Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Jejku, jejku ... i mnie tu jeszcze nie było ?
    Bożenko i ja w ogonku po cudeńka Twoje koronkowe się grzecznie ustawiam !!!
    6 lat ... WOW ! Tylko gratulować kochana !
    Tyle duszyczek uradowanych, tyle oczek uraczonych ... życzę Tobie Bożenko kolejnych wspaniałych roczków w blogosferze i wokół tylko życzliwych ludzi !
    Ściskammmmmm mocno, mocniutko :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję pięknej rocznicy i życzę mnóstwa następnych lat fajnego blogowania !!!
    A po Twoje śliczne koroneczki chętnie się ustawię i liczę, że do mnie dolecą.
    Pozdrawiam ciepło :-)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo chętnie! Życzę ci wielu lat blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Z przyjemnością dołączam do zabawy :) Banerek wisi u mnie na www.niezchin.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bożenko, a jakże ! Światowej klasy prace to i światowi fani :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Spodobało mi się, że jesteśmy robótkowo zakręceni :).
    Ale masz racje ktoś kto nie ma kontaktu z rękodziełem nie zawsze rozumie nasz świat :).

    Mi się podobają obie wersje osłonek :).

    Do zabawy oczywiście chętnie się przyłączę :).

    OdpowiedzUsuń
  57. Bożenko gratuluję rocznicy i chętnie stanę w kolejce po Twoje cudeńka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Osłonki wyglądają bardzo oryginalnie.
    Z chęcią wezmę udział w zabawie,
    banerek już u mnie.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam koronki wiec chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja chciałabym pochwalić królicze czapki na jajka! Są przepiękne! Gdybym tylko umiała machać szydełkiem to pewnie już bym próbowała coś podobnego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń