o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

piątek, 17 stycznia 2020

10 LAT!

Czy możecie w to uwierzyć,że jestem tu z Wami 10 lat?
Te 10 lat minie 15 lutego!
I z tej okazji chciałam się z Wami podzielić skromnymi prezentami.
Jubileusz jak dla mnie zacny:)))
Pamiętam jak zakładałam bloga i tak sobie myślałam,że jak chociaż jedna osoba tu zajrzy i zechce zostać to będę zadowolona,a jeśli jeszcze zostawi jakieś miłe słowo to już w ogóle kosmos.
Tymczasem jest tu ze mną 588 osób!Jak dla mnie to bardzo dużo.A już samych wejść na bloga jest 490 005.Do połowy miliona brakuje 9995 i jeśli ktoś z Was przed upływem 15 lutego "złapie" licznik z 500 000 wejściem to zrobię dla niego dodatkową nagrodę:)))
Mam dla Was prezenty,wszystko zrobiłam sama.
pierwszy to:
Srebrne serduszko w pudełeczku zdekupażowanym.
Serduszko jest srebrzone wewnątrz płatkami srebra,zewnątrz ozdobione srebrną kameą i maleńkim srebrnym kluczykiem.
Drugi prezent to:
Komplet kolorowych serwetek w pudełeczku również zdekupażowanym.
Kolorowe i srebrne bo to przecież karnawał.
Jeśli chcecie dostać któryś z tych prezentów to po prostu zostawcie swój komentarz pod postem.Nie musicie umieszczać nigdzie żadnych wiadomości o prezentach.One są dla osób które są ze mną przez te wszystkie lata,te które zawsze zostawiają miłe słowa.
Dziękuję że jesteście tu ze mną.
Tak myślałam co mam Wam napisać z tej okazji,ale pomyślałam,że przecież to co chcę do Was pisać piszę w postach,a Wy mnie czytacie i komentujecie,czasem podpowiadacie jakieś rozwiązania,jesteście cudni:)))I jestem z Was dumna:))))
I mam nadzieję ,że będziecie ze mną kolejne 10 lat a ja będę miała siłę i chęć wykonywać wszelkie robótki i dzielić się z Wami nimi:)))
I taki cytat na zakończenie:)
"Miłość to gotowość do bezinteresownego brania i dawania.Ale żeby stworzyć zdrowy związek,trzeba najpierw uleczyć swoją duszę,pokochać samego siebie,zatroszczyć się o swoje potrzeby i otoczyć siebie należytą troską"
15 lutego wylosuję dwie osoby i do nich wyślę prezenty.Możecie w komentarzach wybrać co wolicie dostać:))))
DZIĘKUJĘ,ŻE JESTEŚCIE:)))




Free background from VintageMadeForYou

37 komentarzy:

  1. Gratulujem k 10. výročiu blogu a prajem ešte veľa tvorivých nápadov, krásnych článkov a inširácií!!!
    Pekný víkend a pozdravujem, rada k vám často zavítam,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. 10 rocznica - gratuluję!!! I życzę kolejnych dziesięciu lat blogowania, i kolejnych, i jeszcze kolejnych, i...
    satysfakcji, świetnych realizacji pomysłów, cennych blogowych znajomości Bożenko!
    Śliczne prezenty przygotowałaś. Ja do grona obserwatorów dołączyłam dopiero kilka dni temu, ale jeśli to się liczy i mogę brać udział w Twoim losowaniu prezentu, to proszę, dołącz mnie do losów o serduszko:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Bożenko. Szmat czasu..........a drugie, trzecie tyle przed Tobą. Piękne prezenty poszykowałaś, ktoś będzie szczęśliwy gdy je dostanie. Życzę Ci kolejnych owocnych lat blogowania i oczywiście jak najwięcej obserwatorów. Cytat piękny. Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna rocznica i nagrody! 😍😍😍 Serdecznie gratuluję i cieszę się razem z Tobą. Może znów się kiedy spotkamy, to uczcimy to czymś dobrym 😉 Życzę samych radości z prowadzenia bloga, lubię go czytać 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę wielu kolejnych rocznic!!! Cieszę się, że tu jesteś, inspirujesz, zadziwiasz Swoimi pracami. Nic dziwnego, że tak wiele osób to docenia. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To piękna rocznica! Będę takie dziesięciolecie świętować za rok :-))
    Dziękuję Ci serdecznie za Twoje wspaniałe, inspirujące prace, za wymianę myśli, za każde dobre słowo. Bądź z nami jeszcze dłuuugie lata :-)
    Piękne prezenty przygotowałaś :-))
    Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wytrwałości. 10 lat, piękna rocznica. Ja zaglądam, ale niestety nie komentuję. Może to błąd? Prezenty piękne. Spróbuję upolować licznik. Anna z podkarpackiego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dziesięciolecia i życzę dalszych lat istnienia w blogosferze . Masz piękny wynik , trzymaj tak dalej . Pozdrawiam cieplutko 🥳🥳🥳

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożenko piękna rocznica. Życzę Ci wielu kolejnych lat. Co prawda mało komentuje ale jeśli miałabym wybierać to powiem Ci że ciężko bo oba upominki sa wspaniałe ale że serwetek nie umie robic to chętnie bym je przygarnęła. Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożenuś gratuluję tych 10 lat, ogromnie się cieszę że Ciebie poznałam, mam nadzieję że jeszcze długie lata tutaj z nami będziesz i będziesz nas zachwycać swoimi pracami :)
    Kochana wpisz u mnie przy rozdawajce tą konkretną haftowaną rzecz jaką chciałabyś dostać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała rocznica. 10 lat kogoś znać i spotykać go nawet raz w tygodniu to osiągnięcie w życiu realnym a tu przecież nawet się nie znamy a bywamy u siebie jak tylko pojawi się nowy post to dopiero jest znajomość :-). Życzę dalszych wspaniałych znajomości , długiego blogowania... Ja odwiedzać będę Ciebie jak zawsze :-).Staję w kolejeczce po serducho :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. 100 lat 100 lat Bożenko niech miłość, dalej mieszka na Twym blogu cieszę się ,że się poznałyśmy a serduszko urocze /pasuje mi do mojej metamorfozy w saloniku:)pozdrawiam cie miło i serdecznie i jeszcze raz zdrówka na dalsze lata i weny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała rocznica Bożenko, gratuluję, życzę kolejnych udanych lat w blogosferze oraz nieustającej weny twórczej i wiele sił. Co prawda nie obserwuję Twojego bloga od początku, ale jeśli wolno to ustawiam się w kolejce po serwetki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje z okazji pięknego, okrągłego jubileuszu:-) Życzę kolejnych równie szczęśliwych, pełnych weny i radości z tworzenia. Sądzę, że ostatnio wyczerpałam limit szczęścia, ale i tak się zgłaszam do losowania, bo z największą przyjemnością przygarnęłabym Twoje srebrne serce:-). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zacny jubileusz 😁Gratuluję Serdecznie. Życzę Ci kochana kolejnych wspaniałych dekad z rekodzielem. Ustawiam się w kolejce. Chętnie przygarnę serwetki ( właśnie się uczę je robić). Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielkie gratulacje z powodu tego pięknego jubileuszu :-) Życzę kolejnych owocnych lat, niech wena dopisuje i chęć do pozostawania w blogowym świecie również :-) Brawo Ty. Skromnie ustawiam się w ogonku chętnych, a co ja też spróbuję :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. A najważniejsze, że zawsze u Ciebie ciekawie i inspirująco. Bądź z nami jeszcze sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje. Ostatnio bardzo dużo blogów jest nieaktywnych, wszyscy przechodzą na facebook. Przypomniałaś mi, że u mnie 10 odbędzie się 1 marca. Zawsze o tym zapominam.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow 10 lat - kawał czasu. Serdecznie gratuluję i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 10 lat - duża rzecz! Gratuluję i życzę Ci wielu dziesiątek twórczego blogowania.👍 Będę łapać, może się uda.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka piękna rocznica Bożenko :) ja nie jestem z Tobą tyle lat... Uwielbiam do Ciebie zaglądać, u CIebie zawsze tak pięknie i wszsytko takie dopieszczone... ostatnio zaniedbałam trochę to moje odwiedzanie... barkuje mi czasu na wszsytko co bym chciała. Bardzo się cieszę, że jesteś, że kiedyś podjęłaś trud robienia kartek - dzięki temu Cię poznałam trochę :) Bądź tu dalej i inspiruj nas tak jak do tej pory! Przesyłam całusy z okazji urodzin

    OdpowiedzUsuń
  22. GRATULACJE!!! 10 lat to piękny czas. Życzę kolejnych i jeszcze kolejnych.

    OdpowiedzUsuń
  23. ojeju , to już 10 lat ...jak ten czas szybko leci , życzę Ci następnych wielu lat z nami :)

    Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje serdeczne gratulacje z okazji tak ważnej rocznicy. 10 lat to kawał czasu, a jak pomyśleć ile przez ten czas stworzyłaś i pokazałaś pięknych rękodzieł, to dech zapiera :)
    Bożenko, życzę Ci świętowania kolejnej dziesiątki blogowania i wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wowww!!! G R A T U L A C J E !!!!!!! Żeby Ciebie wena nie opuściła:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Złapałam licznik :-). Jestem tylko obserwatorem, gdzie wysłać Screen z licznikiem? Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GRATULACJE:)))))odpisałam na poczcie:)))

      Usuń
    2. Przesyłka dotarła. Jestem pod wrażeniem zawartości. Dostałam piękny komplet, fartuszek kuchenny, podkładki i serwetki, a do tego piękna, ręcznie robiona kartka. DZIĘKUJĘ serdecznie.

      Usuń
  27. Ale ten czas leci-aż trudno mi uwierzyć, że Twój blog ma już 10 lat. Życzę Ci Bożenko jeszcze kolejnych dziesięcioleci pełnych twoich wspaniałych pomysłów robótkowych, kulinarnych i innych. Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny jubileusz, bardzo Ci gratuluję Bożenko. Pamiętam jak oglądałam Twój blog na początku jego działalności i zazdrościłam Ci:) Tak, tak zazdrościłam, w końcu sama założyłam bloga. Poniekąd Ty przyczyniłaś się do tego. Życzę dalszych owocnych lat w blogowaniu.
    Piękne prezenciki przygotowałaś. Wszystko mi się podoba, ale szansę zdobycia zostawiam innym.
    Buziaczki Bożenko ciepłe zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję tych 10 lat :).
    Przepiękne serwetki, na prawdę przepięknie tu u ciebie - te rękodzieło robi wrażenie:).
    Dołożyłam swoją cegielke, by było jak najwięcej :).
    Pozdrawiam.
    Tabita 😀

    OdpowiedzUsuń
  30. Bożenko, jaka piękna rocznica :) Kochana, serdecznie gratuluję i życzę wielu, wielu kolejnych równie pięknych <3
    Ściskam Cię serdecznie, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna rocznica Bożenko, wszystkiego dobrego i kolejnych, kolejnych twórczych lat! Ale ten czas leci, niesamowite! Życzę Ci wielu nowych obserwatorów i ciekawych znajomości:)) I czasu dla siebie i swojego hobby;) Ja powalczę o serwetki:)) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego na następne lata,dużo veny twórczej i zadowolenia z powstałych prac...

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję Ci tej pięknej rocznicy, pięknego dziesięciolecia, to jest kawał czasu... Wszystkiego najlepszego i kolejnej dyszki. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniały jubileusz!!! GRATULUJĘ i życzę następnych wspaniałych rocznic!!!

    OdpowiedzUsuń