o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

sobota, 19 maja 2018

MAJOWE BOMBKOWANIE Z PEONIĄ W TLE:)))

Żeby jakoś ocieplić to bombkowanie dodałam im peonię:)
Po kolei bombki,które miały być wyhaftowane w tym miesiącu:))
Nie zwracajcie uwagi na kreski z flamastra:)będą dopóki nie skończę całego bieżnika:)))środek również zahaftowałam:)
I jeszcze dodatek:))









Free background from VintageMadeForYou

15 komentarzy:

  1. Bożenko ale ten bieżnik będzie piękny jak go skończysz, już się super prezentuje z tym wyhaftowanym środkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z podziwu nie wychodzę. Cudny, cudny, cudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny będziesz miała bieżnik, już świetnie wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Boooskie są te hafciki! Bieżnik będzie niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bieznik bedzie wspaniały:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, ileż krzyżyków trzeba wyszyć by powstało takie cudo : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombki pięknie wyglądają na tym bieżniku,całość będzie zachwycająca :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie piękny bieżnik. Skrzacik też mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożenko... wszystkie krzyżyczki zachwycają... szkoda, że ja ostatnio nie mam na nie czasu... może na urlopie ?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożenko! Cudowny bieżnik będziesz miała, Przeurocze hafciki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. I stół nabierze świątecznego blasku :-)
    Pięknie wychodzi bieżniczek :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny bieżnik się zapowiada....Miałaś rewelacyjny pomysł:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bieznik juz jest piekny..kolorki takie chlodne, idealne na lato.)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bożenko Twój bieżnik będzie cudny :).

    Z wielką ciekawością czekam na efekt końcowy :).

    OdpowiedzUsuń