o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

czwartek, 1 grudnia 2016

LISTOPADOWE ZALEGŁOŚCI FOTOGRAFICZNE:))

C
Czas mnie goni jak zapewne większość z Was,a tu zaległości listopadowe się porobiły,więc wpadam na chwilkę troszkę się pochwalić a troszkę dodać zdjęć z wyzwań.Na pierwszy ogień idzie wiersz który dodała Lidzia na wyzwanie listopadowe:
Moja interpretacja wiersza jest taka:)
LISTOPAD - Jan Brzechwa

Złote, żółte i czerwone opadają liście z drzew,
zwiędłe liście w obcą stronę pozanosił wiatru wiew.

Nasza chata niebogata, wiatr przewiewa ją na wskroś,
i przelata i kołata, jakby do drzwi pukał ktoś.

W mokrych cieniach listopada może ktoś zabłąkał się?
Nie, to tylko pies ujada. Pomyśl także i o psie.

Strach na wróble wiatru słucha, sam się boi biedny strach,
dmucha plucha-zawierucha, całe szyby stoją w łzach.

Jakiś wątły wóz na szosie ugrzązł w błocie aż po oś,
skrzypią, jęczą w deszczu osie, jakby właśnie płakał ktoś.

Mgły na polach, ciemność w lesie, drga jesieni smutny ton,
przyjdzie wieczór i przyniesie sny i mgły, i stada wron.

Wyjść się nie chce spod kożucha, blady promyk światła zgasł,
dmucha plucha-zawierucha, zimno, ciemno, spać już czas.

"złote żółte i czerwone"
"zwiędłe liście w obcą stronę"
"nasza chata niebogata"
"pomyśl także i o psie"
"jakiś wątły wóz na szosie"
"mgły na polach"
i jeszcze kolaż zdjęć:)
Teraz będę się chwaliła:))Moje zdjęcie z października wygrało:)juhu!!parasolki wygrały:))
i oczywiście prezent od Lidzi:))))
I mam nadzieję,że pozwolicie mi na małe ustępstwo :))
Dodam również drugą zabawę ,tym razem Listopad u Agatki w "Kreatywnym Bazarku"
Tematy jakie nam Agatka wymyśliła to:
1/DESZCZOWO
2/JESIENNE DEKORACJE
3/P-JAK..
I u mnie jest tak:
Deszczowo-u Was pewnie też tak jest teraz za oknem:))trochę śniegu trochę deszczu,wiatr i ogólnie niefajnie,więc wybaczcie,że jeszcze Was epatuję szarugą na zdjęciach:)))
Jesienne dekoracje:))to trochę optymistyczniej:))
P-jak..PIGWA:))jedyna jaka wyrosła na drzewie w tym roku:))
Przepraszam,że jest mnie mało na Waszych blogach:)obiecuję,że już niedługo nadrobię wszystkie zaległości,ale pochłonął mnie w całości pewien haft,który niebawem Wam pokażę:)))
Pozdrawiam Was cieplutko:))








Free background from VintageMadeForYou

16 komentarzy:

  1. Przepiękne Bożenko te twoje fotografie a Brzechwę uwielbiam - buziaki ślę wielkie i biegnę dalej - Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jesień. Pięknie ja uchwycilas na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko kolejne śliczne zdjęcia i to nie tylko te na moja zabawę, ale wszystkie :) Już czekam jakim haftem nas zaskoczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożenko! Piękne są te Twoje Interpretacje, Nagrodę śliczną dostałaś - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Szczególnie spodobały mi się dwa: z psem i z dyniami. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko, śliczne zdjęcia!
    Ta jesienna dekoracja ze skrzyneczek mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej. Świetne zdjęcia jesieni, ciężko wybrać które lepsze. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bożenko przepiękne zdjęcia robisz....każde ujmujące i chwytające za serduszko:)

    P.S. U mnie w tym roku tez była tylko jedna pigwa:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie "pokazałaś" wiersz ...
    Wszystkie zdjęcia są zresztą wielkiej urody.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożenko ślicznie przedstawiłaś w zdjęciach wiersz Brzechwy. Ta psina urocza.
    Moje drzewo pigwowe co roku rodzi coraz więcej owoców. Przycinam je wiosną bardzo mocno.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała interpretacja!
    Złoto, żółte i czerwone przypomina mi Pszczynę...
    Jesienna dekoracja bardzo optymistyczna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję Wam za miłe słowa:))Ranya-bo to jest Pszczyna i pierwsze i drugie:))))Aniu-nasza pigwa ma dopiero rok:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje jesienne dekoracje bardzo mi się podobają !
    Buziaczki A

    OdpowiedzUsuń