o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

sobota, 17 września 2016

KARTKI PRZEZ CAŁY ROK-CHOINKA 2016

Kolejny miesiąc kartkowy i choinkowy mija.Tematem kartkowym na miesiąc wrzesień jest śnieżynka:)
A jak zapewne pamiętacie robię i kartkę do Uli i zawieszkę do Kasi:)
Moje śnieżynki wyglądają tak:
Jedna znalazła swoje miejsce na kartce:)
Kartka bez napisów dodatkowych ponieważ na papierze jest napis "noel"
Myślę,że wyszła całkiem fajna:)A druga śnieżynka nie została zawieszką tylko obrazkiem:))
Mam nadzieję,że Kasia uzna mi to zadanie:))
A komplet prezentuje się tak:)
I banerki obu zabaw:)
Pozdrawiam Was cieplutko:)))







Free background from VintageMadeForYou

23 komentarze:

  1. Śliczne śnieżynki w obu wersjach :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście ze zadanie jest zaliczone!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście ze zadanie jest zaliczone!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne są obie wersje śnieżynek. Super się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne śnieżynki, Bożenko!
    Dzięki cieniowanej mulinie wyglądają bardzo naturalnie.
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze snieżynki ,ogromnie podoba mi się efekt jaki daje ta cieniowana mulinka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super obie wersje śnieżynkowe, tak na karteczce, jak i w rameczce, która i tak zawiśnie na ścianie, więc jako zawieszkę można ją potraktować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie śnieżynki są cudowne :) zarówno ta na karteczce, jak i ta w ramce :) Karteczka bardzo delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne śnieżynki Bożenko i pięknie wkomponowane czy to w rameczkę czy w karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne śnieżynki takie haftowane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne obie !!! Chociaż bardziej jakoś w kartce mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie prace prezentują się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, jakie piękne śnieżynki. Co to za cieniowana mulina - świetny efekt.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń