o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

czwartek, 14 grudnia 2017

POINSECJA:)

To już ostatni miesiąc zabawy z Kasia na blogu "Krzyżykowe szaleństwo".
W tym miesiącu Kasia wybrała dla nas poinsecję czyli gwiazdę betlejemską:))
A to moja interpretacja :)
Kwiatuszek maleńki i tak się zastanawiałam co z nim zrobić.Kartka?jakoś do mnie nie przemawiała.Leżał sobie gotowy aż pomyślałam -serduszko?czemu nie.
I tak powstało małe serduszko z kwiatem poinsecji:))
I tak oto doszliśmy do końca zabawy:)
A to moje hafty z całego roku:)
Kasi dziękuję za bardzo fajną zabawę:)i za motywację do haftowania:)Chętnie podjęła bym jakieś wyzwanie na przyszły rok,bo to bardzo motywuje do działania.Nieraz się nie chce ,ale termin jest terminem i skoro podjęłam wyzwanie to staram się podołać:)))
Pozdrawiam Was cieplutko:)
Dziękuję za piękne komentarze:))





Free background from VintageMadeForYou

25 komentarzy:

  1. wspaniały kwiatowy rok Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serduszko Bożenko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są Twoje hafciki. Powodzenia w kolejnym roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wykorzystałaś hafcik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wygląda serduszko z tym haftem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Następne piękne serduszko z haftem stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już chyba się powtarzam ...ale napisze to jeszcze raz ,że Twoje hafty są przepiękne:)Serduszko wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna zawieszka! Super prace stworzyłaś w ciągu tego kwiatowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożenko! Przepiękne jest te białe serduszko z tym czerwonym kwiatkiem, Cudowna zawieszka - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożenko piękny delikatny hafcik oprawiony w śliczną zawieszkę. Po Twoim całorocznym haftowaniu widzę, że masz faktycznie awersje do kartek :-), przyznam że i mnie się pomału przejadły
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny hafcik. Ciekawie zakomponowany w serduszku. Ja haftuję xxx dopiero od tego roku. Zapisałam się na całoroczne bombkowanie u Agnieszki http://raeszka.blogspot.com/2017/11/bombkujemy-przez-cay-rok-ii-edycja.html. Nie wiem co będzie, czy dam radę i czy będę miała czas. Ale co tam, spróbuję.
    Na pierwszym miejscu u mnie są kartki. Ale też trochę znudziły mi się. Bardziej teraz pociąga mnie własnie haft i klejenie albumów. Pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne serduszko stworzyłaś. :) Pozdrawiam serdecznie. Miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszło to serduszko z poinsecją:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne serduszko Bożenko. Cała Twoja kolekcja jest niesamowita. Takie radosne te hafciki, kolorowe. Zachwyciły mnie. Jesteś bardzo zdolna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bożenko śliczny hafcik, a jak pięknie oprawiony. urocza jest ta biała obwódka wokół serduszka, czy to może jakiś zakup z allegro? Pytam bo sama bym się chętnie w takie coś zaopatrzyła :) Kurcze ostatnio tez mam taką ochotę haftować, że może sama kiedyś wymyślę hafciarską zabawę :) Póki co jestem zapisana na robienie haftowanych kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Delikatny, grudniowy motyw kwiatowy idealny na serduszko :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. No i stworzyłaś śliczne serduszko ze ślicznym hafcikiem. Wszystkie Twoje hafty są piękne i gdybym miała wybierać ten jeden naj.........to wybrałabym........wszystkie. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe Bożenko te Twoje prace, mnie za serducho chwytają maki pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  19. Serduszko prześlicznie uszyte, a hafcik pięknie w nie wkomponowany.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne serducho!!!
    Upiekłam pierniczki z Twojego przepisu - wyszły super - DZIĘKUJĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowności, jak zwykle:) Och! jak ja lubię te Twoje hafciki:)

    OdpowiedzUsuń